×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مخفی‌کاری عربستان درباره کشته‌شدن یک‌شاهزاده

منابع خبری به نقل از وزارت دفاع یمن از کشته شدن یکی از شاهزادگان و افسران ارشد ارتش عربستان خبر دادند و تأکید کردند که عربستان درباره این خبر در حال مخفی‌کاری است.

به گزارش "چغادک نیوز"، سایت "الیمن الیوم" روز دوشنبه اعلام کرد که سایت "سبتمبر نت" وابسته به وزارت دفاع یمن دیروز اعلام کرد که سرتیپ ستاد «فهد‌بن ترکی‌بن عبدالعزیز آل سعود» شنبه شب در جریان بازدید از پایگاه‌های نظامی سعودی در مناطق مرزی این کشور با یمن، در روستای "مجدعه" کشته شد.

به گزارش العالم، این سایت خاطرنشان کرد که شاهزاده فهد‌بن ترکی در جریان درگیری‌هایی کشته شد که وزارت دفاع عربستان نیز به از پا درآمدن ۳ افسر ارشد خود در آن اذعان کرده است.

بر اساس این گزارش، شماری از شاهزادگان در حال رفت و آمد به خانه ترکی‌بن عبدالعزیز آل سعود هستند تا به خانواده او تسلیت بگویند.

"الیمن الیوم" خاطرنشان کرد که نیروهای یکی از قبایل یمنی شنبه گذشته یک پایگاه نظامی سعودی را نزدیک منطقه "باقم" در استان صعده هدف قرار دادند. این افراد که از قبیله "طخیه" بودند، در پاسخ به کشته شدن ۴ نفر از اعضای این قبیله به دست عناصر پایگاه نظامی "المناره" عربستان که با منطقه "باقم" هم مرز است، به این پایگاه یورش بردند.

روزنامه "الاولی" هم تأکید کرد که این افراد توانستند ۱۸ نظامی سعودی را از پا درآورند، و تجهیزات و سلاح آنان را به غنیمت بگیرند. باقیمانده نیروهای سعودی نیز از این پایگاه به داخل خاک عربستان گریختند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false