×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برانکو: افتخار می‌کنم سرمربی پرسپولیس شدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و افتخاری است برای هر مربی که بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر، گفت: اول اینکه خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و افتخاری است برای هر مربی که بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد و می‌دانم شرایط پرسپولیس در لیگ چگونه است ولی من و همکارانم تمام دانش خود را بکار می‌گیریم که در لیگ برتر شرایط تیم بهتر شود و در این فصل در آسیا نتایج خوبی بگیریم و در لیگ ایران هم یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی باشیم.

وی در مورد کادر فنی خود عنوان کرد: پانادیچ برای تیم یوگسلاوی بازی می‌کرده و در هامبورگ و ژاپن هم بازی کرده است و بالاترین مدرک مربیگری اروپا را دارد و مویر مربی بدنسازی است و کارشناس برجسته بدنسازی در فوتبال اروپاست و ایگور پانادیچ که تجربه زیادی در کار با دروازه‌بانی دارد و در لیگ کرواسی مربیگری کرده و در تیم الاتحاد جده هم کار کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرده است.

برانکو در مورد حل مشکلات مالیاتی خود گفت: بله این مشکل با رضایت طرفین حل شده به طوریکه با آرامش کامل می تـوانیم کار کنیم و قرار داد ما یک فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری در کادرفنی گفت: از سوال‌تان ممنون چون من فقط در مورد همکارانم که از  کرواسی آمده‌اند صحبت کردم ولی باقری را همه می‌شناسید و می‌دانید چه تجربه بالایی دارد و در تیم‌های باشگاهی خارجی بازی کرده و با او مشکل زبان و ارتباط هم نداریم و می‌خواهیم یک مربی ایرانی دیگر هم به کار بگیریم و باید با قائم مقام باشگاه در این مورد صحبت کنیم.

برانکو در مورد شایعه حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی پرسپولیس گفت: آنها نامداران بزرگ باشگاه هستند و همیشه برای آنها جایگاهی در باشگاه هستند و مدیریت باشگاه می‌تواند برایشان جایگاه مورد نظر را در نظر بگیرد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false