×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لادروپ: ایرانی‌ها به لیگ قهرمانان اعتبار می‌دهند

سرمربی تیم لخویا پس از قهرمانی زود هنگام تیمش در لیگ ستارگان قطر، گفت: حضور تیم‌هایی همچون تیم‌های ایران و ژاپن، سبب اعتبار لیگ قهرمانان است.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم لخویا در لیگ ستارگان قطر شب گذشته در جریان هفته بیست و پنجم (یک هفته مانده به پایان فصل بیست و شش هفته‌ای این مسابقات) با نتیجه ۳ به یک بر الاهلی پیروز شد و بدین ترتیب به قهرمانی‌ای زودهنگام دست یافت.

اسماعیل محمد در دقیقه ۱۲ و مساکنی در دقایق ۲۵ و ۸۴ برای لخویا گل زدند و در سوی مقابل هم مشعل عبدالله برای الاهلی.

این دیدار در ورزشگاه خانگی لخویا و در حضور ۳۰ هزار نفر برگزار شد.

مایکل لادروپ سرمربی لخویا پس از این بازی گفت: من بی‌نهایت از این قهرمانی زودهنگام خوشحالم. به رغم آن که مطمئن بودم که بازیکنان قدرتمندی دارم، و به رغم آن که پیش اتز این بر تیم‌های بزرگی پیروز شدیم، باز هم نگران بودم. حالا با خیالی آسوده‌تر می‌توانم به امور دیگر بپردازم.

لادروپ افزود: البته که پیش از آمدن من هم، لخویا بسیار قوی بود. تنها کاری که من کردم، سبک و روشی خاص را وارد این تیم کردم. این تیم پیش از من هم قدرتمند بود. ما مقابل الاهلی نشان دادیم که به رغم غیبت برخی ستارگان‌مان، باز هم می‌توانیم بدرخشیم. هدف ما البته از این هم بزرگ‌تر است. ما در نظر داریم تا درخشش واقعی‌مان را در لیگ قهرمانان به اجرا گذاریم. در لیگ قهرمانان، تیم‌های بزرگی چون برخی از تیم‌های ایرانی و ژاپنی حضور دارند که سطحی بالا از فوتبال را همواره به نمایش می‌گذارند و باعث اعتبار مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند و این آن چیزی است که توجه خاص ما را به خود معطوف می‌کند. ما از الان دیگر باید این قهرمانی را فراموش کنیم و در اندیشه قهرمانی‌های بزرگتر باشیم.

سرمربی الاهلی نیز گفت که این قهرمانی را به لخویایی‌ها تبریک می‌گویم اما ما به آن‌‌ها حسرت نمی‌خوریم. ما برنامه خاص خود را داریم.

لخویا در آخرین دیدار خود، روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه، میهمان السیلیه خواهد بود.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false