رزمایش ۱۲ هزار نفری بسیجیان در تهران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رزمایش ۱۲ هزار نفری بسیجیان در تهران

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور ۱۲ هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و با عنوان حامیان ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور ۱۲ هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و باعنوان حامیان ولایت در ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این رزمایش که با موضوعیت دفاع موزائیکی، کمین و ضد کمین و عملیات مقابله با هلی برن و در پنج محور: شهید سلیمانی، شهید انارکی، آل محمد (ص) امام حسن (ع) و شهید زیادیان برگزار می‌شود، ۵۲ گردان از گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس  نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله فراخوان و به تمرین برنامه‌های تاکتیکی می‌پردازند.

سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است، در خصوص هدف برگزاری این رزمایش اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس به منظور ساماندهی، آموزش، افزایش بنیه رزمی، ارتباط مستمر با بسیجیان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی و ملی و تکمیل واحدهای پشتیبانی رزم با حضور بیش از ۱۲ هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع برگزار می‌گردد.

وی افزود: این رزمایش در دو روز متوالی و از اولین ساعات صبح با فراخوانی و تجمع اقتدار آغاز می‌شود و تا شب با برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه ادامه می‌یابد.

ذوالقدر افزود: رزمایش در زوز جمعه پس از آموزش‌های عملی کنترل و عملیاتی و کنترل سازماندهی و توجیه فرماندهان گردان و تیپ با اجرای رزمایش در ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد و نیروهای بسیجی به خانه‌های خود برمی‌گردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: تمامی جوانب امنیتی با حضور معاونت‌ها و مسئولین مربوطه برای حفظ سلامتی بسیجیان در نظر گرفته شده و سپاه تهران بزرگ با به کارگیری ۵۲ گردان بیت‌المقدس و ارکان ۲۳ گردان امام حسین (ع) در پنج محور در قالب ۲۲ قرارگاه امام هادی (ع) ناحیه‌ای این رزمایش بزرگ را در یک نوبت فراخوانی ۲۴ ساعته و رزمایش ۳۶ ساعته برگزار می‌کند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false