×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کفاشیان: کی‌روش کارش را آغاز کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش کارش را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی آغاز کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس، علی کفاشیان در گفت‌وگو با داوود عابدی خبرنگار شبکه خبر در مورد اینکه پیش از این گفته بود کی‌روش به احتمال ۸۵ درصد می‌رود گفت: آن موقع که من این حرف را زدم مذاکرات با کی‌روش به بن‌بست رسیده بود و او به هیچ عنوان حاضر نبود که بماند و به کارش ادامه دهد اما وقتی به وزارت ورزش اعلام کرد نماینده‌ای از این وزارتخانه در جلسات حاضر باشد تا مشکلات را بررسی کند جلسه‌ای ۷ ساعته با او و نماینده وزارت ورزش داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه کی‌روش دغدغه‌هایش برای تیم ملی را بیان کرد. دغدغه‌های او شخصی نبود و قبول کرد اگر شروطش محقق شود به کارش ادامه بدهد که نماینده وزارت ورزش هم صحبت کرد و قرار شد که انتظارات برآورده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح‌ کرد: دعوت‌نامه‌هایی که برای تیم ملی آمده بود را به کی‌روش دادیم تا کارش را شروع کند و او اکنون منتظر قرعه‌کشی مرحله اولیه جام جهانی است تا ببیند با کدام هم‌گروه می‌شویم.

کفاشیان در مورد اینکه شروط کی‌روش را پذیرفته گفت: شروط وقتی منطقی باشد آن را اجرایی می کنیم. ایشان تخمین زده که ۲۵ بازی رسمی و تدارکاتی تا صعود به جام جهانی باید داشته باشیم که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم مشکلی نیست. وقتی ما حمایت داشته باشیم و او هم خیالش راحت باشد که وزارت ورزش حمایت می‌کند و دغدغه حذفش را ندارد به کارش ادامه می‌دهد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false