درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو

در شرایطی که مدیران ایران خودرو و سایپا از عدم افزایش قیمت خودرو طی سال جدید خبر داده بودند، رئیس شورای رقابت از ارائه درخواست خودروسازان به این شورا برای افزایش قیمت خودرو متناسب با تورم بخشی خودرو خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

رضا شیوا رییس شورای رقابت اظهار داشت: خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو، درخواست‌های خود را به شورای رقابت ارائه کردند تا قیمت‌های جدید بر اساس تورم بخشی خودرو تعیین شود.

وی افزود: درخواست خودروسازان به صورت کلی مطرح شده و هنوز عدد و رقم مشخصی بابت افزایش قیمت به شورای رقابت ارائه نشده است.

شیوا ادامه داد: منتظر هستیم تا بانک مرکزی نرخ تورم بخشی خودرو را به شورای رقابت ارائه کند و بر این اساس و با توجه به نمره کیفی خودروها که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد اعلام خواهد شد، برای قیمت‌گذاری خودرو تصمیم‌گیری کنیم.

وی تصریح کرد: هنوز اطلاعاتی در مورد کیفیت و تورم بخشی خودرو به ما ارائه نشده است ولی امیدواریم نرخ تورم بخشی تا هفته آینده از سوی بانک مرکزی به شورای رقابت ارائه شود.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع هفته گذشته به فارس گفت: در جلسه مشترکی که در مجلس و با حضور مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برگزار شد، مقرر شد قیمت خودرو در سال جاری افزایش نداشته باشد.
 وی اظهار داشت: در این جلسه مدیران عامل ۲ شرکت بزرگ خودروساز اعلام کردند برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو طی سال جاری ندارند و قیمت خودرو ثابت خواهد ماند.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false