×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز پیش تولید فیلم «کلاه قرمزی» از هفته آینده

حمید مدرسی همزمان با پایان پخش «کلاه قرمزی» نوروزی با انتشار متنی ضمن تشکر از مردم خبر داد که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ ساخته می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در این متن آورده است: «بار دیگر ۹۰روز کار شبانه روزی گروهی دست چین از بهترین‌ها ‌، دست‌چینی از دستان جادوگری عروسک‌گردان‌ها و جمع حنجره‌ طلایی‌هایی که به ۲۰ شخصیت ملی و ماندگار عروسکی این مجموعه روح و زندگی می‌بخشند تا ما آنها را باور کنیم، سپری شد.

باوری که زوج هنری تلویزیونی و سینما طهماسب و جبلی ثابت کردند که آمار پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ تاریخی کودک و نوجوان (کلاه قرمزی) اتفاقی نیست؛

گروه پرآوازه و بی‌ادعا که طی سال‌های گذشته هنر می‌آفرینند و شادی را در هر نقطه جهان که ایرانی است به ارمغان می‌آورند و بی هیچ ادعایی در این شادی با مردم شریک هستند و حالا دوباره قضاوت می‌شوند.

انتخاب مجموعه کلاه قرمزی ۹۴ به عنوان پربیننده‌ترین برنامه نوروزی از سوی مردم مسیر دشواری را پیش‌روی ما سازندگان این برنامه ترسیم می‌کند تا بتوانیم انتظار بیش از سی میلیون تماشاگر را این‌بار در فیلم جدید سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ برآورده کنیم.

فیلمبرداری بخش‌هایی از مجموعه کلاه قرمزی که قرار است در اعیاد خاص پخش شود،ادامه دارد و هفته آینده پیش تولید فیلم سینمایی آغاز می‌شود و ترجیح تهیه‌کننده این مجموعه این است که جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم سینمایی را متعاقبا منتشر کند.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false