×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گریه بهروز افخمی مقابل دوربین تلویزیون

بهروز افخمی کارگردان سینمای ایران که مهمان برنامه «روزگاری مادری» بود، نتوانست بغضش را کنترل کند و اشک‌هایش در مقابل دوربین سیما سرازیر شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، بهروز افخمی در برنامه برنامه «روزگاری مادری» به همراه همسرش مرجان شیرمحمدی حضور یافته بود و به پرسش‌های امیرحسین مدرس مجری تلویزیون پاسخ می‌داد.

افخمی در این برنامه، خاطره روز فوت مادرش را نقل کرد و گفت که دقیقا در روزی که فیلم «گاوخونی» من در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شد، مادرم فوت کرد و من به جای رفتن به تالار وحدت و گرفتن جایزه، به بهشت زهرا (س) رفتم.

او از فوت مادرش به عنوان تلخ‌ترین خاطره زندگی‌اش نام برد و با بغضی در صدا گفت: «گاوخونی به جشنواره کن راه یافت و من هم به فرانسه رفتم. در جشنواره کن فیلمی را دیدم که خیلی روی من تاثیر گذاشت و ارتباط مستقیمی با حس و حال من پس از درگذشت مادرم داشت.»

کارگردان فیلم «شوکران» که این روزها فیلم «روباه» را روی پرده سینماها دارد، ادامه داد: «در این جشنواره، فیلمی از کارل تئودور درایر دیدم. در این فیلم دیالوگی وجود داشت که مرا منقلب کرد. در جایی از فیلم، یکی از شخصیت‌ها که مادرش را از دست داده بود، دیالوگی با این مضمون داشت که حضور مادران در زندگی پسرانشان پس از مرگ بیشتر می‌شود.»

افخمی که به گریه افتاده بود و اشک‌ می‌ریخت، گفت که این موضوع را در زندگی‌اش درک کرده است.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false