قلعه‌نویی: به هواداران معترض حق می‌دهم/ گل‌محمدی: استقلال مشکوک گلزنی کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قلعه‌نویی: به هواداران معترض حق می‌دهم/ گل‌محمدی: استقلال مشکوک گلزنی کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شعار هواداران خودجوش بود و من به آنها حق می‌دهم.

به گزارش "چغادک نیوز"، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی زیبایی بود و سرعت، گل و موقعیت داشت و همانطور که گل‌محمدی گفت مساوی به سود هیچ تیمی نبود و بازی با این کیفیت حیف بود که برنده نداشته باشد. متاسفانه ۱۲ بازی از حریفان جلو بوده‌ایم که یا باخته‌ایم یا مساوی کرده‌ایم و این خیلی بد است که ۱۲ بازی را از حریفان پیش باشیم و برنده نشویم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و اگر نیمه اول خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم. با مصدومیت حسینی مجبور به تعویض شدیم و کریمی هم به میدان آمد و خوب بود اما جو بازی او را گرفت اما مساوی برای هیچ کدام از تیم خوب نبود.

قلعه نویی در مورد شعار هواداران گفت: به هواداران حق می‌دهیم و این شعارها خودجوش است و آن پلاکارد خودجوش بوده و به آنها حق می‌دهم.

سرمربی استقلال در مورد شیوه بازی جاسم کرار گفت: جاسم کرار در حد خودش نبود و وقتی با روح و روان بازیکن بازی می‌شود همین می‌شود و وقتی به او می‌گویند که فصل بعد نباید باشی و محروم می‌شوی همین می شود. او در حد و اندازه خودش نبود ولی همین حضور هم برای ما خوب بود و بازی خوبش در مرکز زمین به بازی ما نظم داده بود.

وی در مورد اینکه آرای کمیته انضباطی در مورد استقلال سریع صادر می‌شود، گفت: از کمیته انضباطی بپرسید که این همه رای علیه من صادر شده اما مستنداتش نبوده است و در بازی با پرسپولیس از محوطه فنی بیرون آمد‌ه ایم در بازی ذوب آهن در فیلم دیده‌اند که به بازیکن حریف گفته‌ام به رختکن برود و یا کرار نباید اینگونه رفتار می‌کرد و بالاخره باید با این شرایط سوخت و ساخت.

استقلال با یک پنالتی مشکوک گلزنی کرد

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در مجموع بازی پرهیجان و خوبی بود و یکی از بازی‌های خوب بود و در خط دفاعی موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و در نیمه اول فقط یک موقعیت داشتند.

وی افزود:  در نیمه دوم هم با یک پنالتی خیلی مشکوک گلزنی کردند و ما از همه عناصر هجومی خود استفاده کردیم تا گل بزنیم و می‌توانستیم برنده شویم و روز خوب محسن فروزان بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم با انرژی و خوب بازی کردند و امیدوارم به بازی‌های آینده تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

گل‌محمدی در مورد داوری مسابقه گفت: از کارشناسان در مورد صحنه پنالتی پرسیدیم به ما گفتند داور اشتباه کرد اما در اکثر صحنه‌های بازی خوب قضاوت کرد و بازی پرهیجان و سختی را قضاوت کرد.

 

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false