دیدارجبهه حامیان ولایت با تنها عضو وبا سابقه ترین بانوی شورای شهر+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دیدارجبهه حامیان ولایت با تنها عضو وبا سابقه ترین بانوی شورای شهر+تصویر

دبیر و اعضای جبهه حامیان ولایت استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت زهراء(س) و روز زن برای اولین بار در چغادک به دیدارخانم راضیه زارع تنها عضو وبا سابقه ترین بانوی شورای شهرچغادک رفتند و روز زن را به وی تبریک گفتند.

به گزارش "چغادک نیوز"، برای اولین بار در چغادک دبیر و اعضای جبهه حامیان ولایت استان بوشهر به مناسبت روز زن به دیدار خانم راضیه زارع عضو شورای تنها عضو و با سابقه ترین بانوی شورای شهر چغادک رفتند و این روز را به وی تبریک گفتند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان بوشهر دراین دیدار بسیارصمیمی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی(ره)، روز زن را به وی تبریک گفت و افزود: شخصیت بزرگواری همچون خانم زارع که ۱۶ سال از عمر خود را در شورای اسلامی شهر چغادک سپری کرده است شایسته تقدیر می باشد.

 یونس زارعی اضافه کرد: جبهه حامیان ولایت استان بوشهر برخود لازم می داند که از زحمات خستگی ناپذیر خانم زارع که از بانوان ولایتمدارشهرچغادک می باشد تشکرنماید وازاین بانوی گرامی درخواست دارد که مسئولیت کمیته بانوان این جبهه را برعهده گیرد.

غلامرضا حیدری عضو شورای شهر چغادک نیز در این دیداربا تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره) و سالروز افتتاح پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز، گفت:خدمات خالصانه خانم زارع در جهت پیشرفت شهر و برگزاری مراسمات مذهبی برهیچکس پوشیده نیست که دراینجا از زحمات وی تشکر می نماییم.

راضیه زارع عضو شورای شهر چغادک نیز با تبریک این اعیاد و سالروز تولد چغادک نیوزو ابراز خرسندی ازحضور حامیان ولایت بیان داشت: ازاینکه مرا قابل دانستید و همیشه حامی بنده بوده اید و از ابرازمحبت شما عزیزان سپاسگذارم وبرای شما آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم واگر بنده در انجام امورات محوله کوتاهی نموده ام عذر خواهی می نمایم و امیدوارم که بتوان خدمت گذار خوبی برای مردم باشم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false