×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دسته گل میلیاردی وزارت ورزش در پرسپولیس

درحالی‌که هدف وزارت ورزش این بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ارزانتر از فصل قبل مدیریت کند، تاکنون پرسپولیس تنها در بخش مربیان ۱۴ تغییر داشته و قریب به چهار و نیم میلیارد تومان هزینه شده است!

به گزارش "چغادک نیوز"، در حالیکه وزارت ورزش در پایان سال گذشته و با مباحث فراوانی تاکید داشت که استقلال و پرسپولیس بریز و بپاش های زیادی انجام داده‌اند و به نوعی ولخرجی کرده‌اند و حتی لیست حقوق‌های بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم را منتشر کردند که این کار با اعتراض بازیکنان و مربیان مواجه شد، به نظر می‌رسد امسال ماجرا بدتر از سال گذشته شده و هزینه‌ها نه کمتر که بیشتر از پارسال هم هست.

به پرسپولیس نگاه کنید؛ این تیم که در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی نیز کسب نکرده، تاکنون این مربیان را به خود دیده است:

علی دایی، پیروانی، منافی، محمد دایی، غلامپور، رضا فروزانی، مولایی (اینها مربیان کادر علی دایی بودند که تسویه حساب کردند و کل پولشان را هم گرفتند)، درخشان، عبدی، امامی‌فر، نادر باقری، سید حسن مومنی و مهیار مرتضوی (کادر حمید درخشان) که اینها هم کارشان با پرسپولیس تمام شده است.

با حضور برانکو و احتمالا وجود مربیان خارجی و داخلی جدید در کنار او و همچنین وجود دو سرپرست تا این لحظه روی نیمکت پرسپولیس (خوردبین و پنجعلی) و افشای قراردادهای دایی و درخشان که اولی دو میلیارد و دویست میلیون تومان بود و دومی ششصد میلیون تومان و البته محاسبه تخمینی قراردادهای دستیاران این مربیان و البته محاسبه تخمینی سیصد هزار دلار برای دو ماه باقی مانده از این فصل برای برانکو و تمام دستیارانش باید گفت پرسپولیس امسال بیش از چهار و نیم میلیارد تومان تنها برای کادر فنی خود هزینه کرده است!

این درحالی است که باوجود انتقادهایی که از رویانیان انجام گرفت سال گذشته قرارداد علی دایی یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که با احتساب دستیارانش این رقم به دو میلیارد و نیم نمی رسید. این یعنی تقریبا دو برابر گرانتر از سال گذشته.

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false