×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جمشید هاشم‌پور از خاطراتش با ملاقلی‌پور می‌گوید

جمشید هاشم پور بازیگر سینما برای گرامیداشت یاد و خاطره رسول ملاقلی پور در آیین گشایش نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» حاضر خواهد شد و درباره این فیلمساز سینمای دفاع مقدس سخن خواهد گفت.

به گزارش "چغادک نیوز"، جمشید هاشم پور در سه فیلم «هیوا»، «قارچ سمی» و «مزرعه پدری» با رسول ملاقلی پور همکاری کرده و به همین منظور قرار است در آیین گشایش نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» از خاطرات خود با رسول ملاقلی پورسخن بگوید.

همچنین در این مراسم مرتضی سرهنگی فعال در حوزه ادبیات دفاع مقدس که به عنوان چهره برتر هنر و ادب انقلاب در سال ۹۳ شناخته شده است درباره نگاه رسول ملاقلی پور به سینما و ادبیات دفاع مقدس صحبت خواهد کرد.

اکبر نبوی منتقد سینمای ایران نیز درآیین گشایش نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» حضور دارد و درباره آثار این فیلمساز ایراد سخن می نماید .

در این مراسم فیلم دو دقیقه ای علی ملاقلی پور که برای مراسم گرامیداشت پدرش کارگردانی کرده پخش و پس از آن از خانواده این فیلمساز تجلیل خواهد شد.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» عصر امروز ۲۲ فروردین ماه به دبیری مجتبی امینی آغاز می شود و تا ۲۷ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false