بررسی شایعه فعالیت انتخاباتی برخی افراد دولتی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی شایعه فعالیت انتخاباتی برخی افراد دولتی

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کمیسیون در حال حاضر فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی و شایعه فعالیت انتخاباتی دولت را بررسی می‌کند، زمانی که به نتیجه رسیدیم، قطعا به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کمیسیون در حال حاضر فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی و شایعه فعالیت انتخاباتی دولت را بررسی می‌کند، زمانی که به نتیجه رسیدیم، قطعا به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد اقدامات مجلس در زمینه شایعه فعالیت انتخاباتی محمدباقر نوبخت و فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی از سوی جریانات و شخصیت‌های مختلف سیاسی گفت: کمیسیون در حال حاضر فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی و شایعه فعالیت انتخاباتی دولت را بررسی می‌کند، زمانی که به نتیجه رسیدیم، قطعاً به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

در روزهای پایانی سال ۹۳، دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از دعوت محمدباقر نوبخت سخنگوی یدولت به کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بعد از بررسی بودجه، قطعاً از آقای نوبخت دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیایند و صحبت‌های خود را در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی خود و دولت مطرح کند تا مسئله شفاف شود.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false