×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گلر افسانه‌ای کلمبیا نتوانست وارد ایران شود

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا به علت همراه نداشتن گذرنامه نتوانست وارد ایران شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، کاروان ۴۵ نفره النصر عربستان با پرواز اختصاصی ایرباس ۳۲۰ ساعت ۱۵ عصر امروز و بدون تاخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و در شرایطی که پرواز های خارجی دیگری نیز وجود داشت در ساعت ۱۶:۱۵ پس از اتمام کلیه امورات قانونی تمامی اعضای این تیم با اتوبوس فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد هتل پارسیان آزادی ترک کرد.
امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه و مرادی مسئول بخش اداری با حضور در فرودگاه امام (ره) در تسهیل شرایط کنترل گذرنامه و مجوز ورود اعضای تیم النصر به خاک ایران را ، تلاش کرده و تکاپوی زیادی داشتند.
کاروان ۴۵ نفره النصر در کمتر از ۷۰ دقیقه سوار اتوبوس شدند و این در شرایطی بود که سرخ پوشان در فرودگاه ریاض بالغ بر این دقایق امورات قانونی و اداری خود را طی کردند.
به گفته امیر علی حسینی یکی از اتفاقات مهم و عجیب ورود کاروان النصر به ایران  عدم موافقت با ورود رنه هیگیتا مربی گلرهای النصر و گلر افسانه‌ای و سابق تیم ملی کلمبیایی به تهران بود.
به گفته مسئول روابط بین الملل باشگاه هیگیتا به دلیل عدم برخورداری از گذرنامه مجوز ورود به ایران را دریافت نکرد و طبق قوانین به عربستان باز می‌گردد هیگیتا فراموش کرده بود در این سفر مهم گذرنامه خود را به همراه خود بیاورد.
پلیس گذرنامه فرودگاه نیز طبق قوانین مرسوم در همه کشورها چاره های جز مخالفت با ورود وی به تهران نداشت
کاروان النصر پس از استقرار در هتل آزادی ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و کنفرانس خبری سرمربی این تیم نیز در آزادی برگزار خواهد شد.
النصری ها دقایقی پس از اسکان در هتل آزادی با اتوبوس راهی  ورزشگاه آزادی خواهند شد.
با تلاش باشگاه پرسپولیس سرپرست تیم النصر و مدیر رسانه ای این تیم با اتومبیل تشریفات عازم سازمان لیگ شدند تا در جلسه هماهنگی مسابقه حضور یابند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false