علم الهدی:صدور بیانیه به معنای توافق نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
علم الهدی:صدور بیانیه به معنای توافق نیست

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه بیانیه سوئیس دارای اعتبار صد درصد بین‌المللی نیست گفت: این بیانیه بین خودشان است و صدور آن به معنای توافق‌ نیست.

به گزارش "چغادک نیوز"، امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه بیانیه سوئیس دارای اعتبار صد درصد بین‌المللی نیست گفت: این بیانیه بین خودشان است و صدور آن به معنای توافق‌ نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر آنهایی که دنبال توافق هستند باید از این موضوع خیلی خوشحال باشند نه آنهایی که دغدغه توافق را دارند زیرا در حال حاضر کل قضیه یک بیانیه است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به داد و ستدهای مذاکرات ایران و ۱+۵ خاطرنشان کرد: ما اورانیوم ۲۰ درصد غنی‌شده‌ای که داشتیم داده‌ایم، سانتریفیوژ نسل ۳، ۴ و ۵ که در حال توسعه بود را دادیم، آب سنگین اراک هم که در حد تولید پولوتنیوم بود متوقف کردیم و حالا باید در مقابل این داده‌ها چیزی بستانیم اما فعلا توافقی نشده که ببینیم چه داده ایم و چه گرفتیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از اصولمان چیزی نباید به طرف مقابل بدهیم ادامه داد: اصول نظام و انقلاب را نباید در مذاکرات خرج کنیم زیرا این اصول قابل معامله و قابل داد و ستد نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما به آقایانی که به مذاکره رفتند اعتماد داریم زیرا مورد اطمینان مقام عظمای ولایت هستند اما طرف مقابل ما شیطان بزرگ است که به اظهار نظر می‌پردازد و لذا مذاکرات کار بسیار ظریف و دشواری است

مشرق

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false