×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خانه بهداشت در روستاهای عسلویه احداث می‌شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: خانه بهداشت در روستاهای عسلویه احداث می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن اسماعیلی عصر یکشنبه در نشست با مسئولن شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه بخش سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بوده است و در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و طرح های مهمی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول سلامت در کشور دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که کاهش هزینه‌های درمانی، دسترسی آسان به مواد دارویی، رسیدگی‌ بهتر و مناسب‌تر به بیماران و آسایش بیشتر همراهان بیمار از جمله مهمترین مزایای آن بوده است.

فرماندار شهرستان عسلویه به رضایت‌مندی مردم از اجرای طرح جامع نظام سلامت اشاره کرد و افزود: همه مسئولان وظیفه دارند که در هر بخشی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و زمینه رفع مشکلات و تامین خواسته‌های مردم به خوبی فراهم شود.

فاز دوم بیمارستان عسلویه اجرا می‌شود

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در سال گذشته، بیان داشت: این بیمارستان یکی از دستاوردهای بسیار مهم دولت در بخش سلامت در شهرستان عسلویه بوده است که آرزوی دیرینه مردم مبنی بر ایجاد و استقرار بیمارستان در این شهرستان محقق شد.

اسماعیلی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مکرری نیز برای توسعه این بیمارستان داشته‌ایم که فاز دوم بیمارستان عسلویه طی سال جاری اجرایی خواهد شد که تفاهم‌نامه آن بین وزارت نفت و وزارت بهداشت و وزارت کار منعقد شده است.

وی در ادامه از توسعه بخش بهداشت و درمان در سطح روستاهای این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، چند خانه بهداشت در سطح روستاهای شهرستان عسلویه ایجاد خواهد شد.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false