جزئیات قرارداد برانکو با پرسپولیس؛ ۸۰۰ میلیون به مدت یکسال و نیم و مشروط | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات قرارداد برانکو با پرسپولیس؛ ۸۰۰ میلیون به مدت یکسال و نیم و مشروط

قرار است فردا قرارداد برانکو با پرسپولیس در ترکیه امضا شود و مبلغ این قرارداد ۸۰۰ میلیون تومان و به مدت یکسال و نیم است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا اگرچه شب گذشته نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حمید درخشان در سمت خود باقی می‌ماند و اولتیماتومی به او نداده است اما یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به خبرنگار دانا، گفت: امشب وکیل حسین هدایتی راهی ترکیه می‌شود تا فردا قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی امضا کند.

جزئیات قرارداد پیشنهادی پرسپولیس به سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران آنطور که شنیدیم به این شرح است: مدت قرارداد او با باشگاه یک فصل و نیم و به طور مشروط است و مبلغ این قرارداد ۸۰۰ میلیون تومان است که ۲۰۰ میلیون تومان این مبلغ بابت ۶ بازی پایانی فصل پرسپولیس است و ۶۰۰ میلیون تومان دیگر آن مربوط به بدهی مالیاتی برانکو است که به اداره مالیات پرداخت می‌شود تا او برای حضور در ایران و فعالیت دوباره شغلی مشکلی نداشته باشد.

ظاهرا قرار است حمید درخشان نیز به زودی از سمت خود استعفا خواهد داد. این در حالی است که پرسپولیس چهارشنبه این هفته باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم النصر عربستان برود 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false