×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تجلی عدالت در گرو سلامت دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قاطعیت و تصمیمات صحیح قضات و شوراهای حل اختلاف در اجرای عدالت نقش موثری دارند که باید مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حیدر بحرانی ظهر امروز درنشست با مسئولان و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف بوشهربا تبریک سال جدید و با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این شعاررا بر اساس نیاز جامعه نام‌گذاری کردند.

وی با تاکید بر این نکته که در تحقق این شهار همه مسئول هستند تصریح کرد: این شعارکه در آن معنای وسیعی از جمله انسجام، اتحاد، امنیت ، آرامش و رفع مشکلات مردم وجود دارد برای تحقق آن همه مسئول هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به بیانیه مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ خاطرنشان کرد: این بیانیه نقطه عطفی در تاریخ ایران است که شادی مردم را در سال جدید به دنبال داشت.

بحرانی، با بیان اینکه تجلی عدالت در گرو سلامت دستگاه قضایی است گفت: قاطعیت و تصمیمات صحیح قضات و شوراهای حل اختلاف در اجرای عدالت نقش موثری دارند که باید مورد توجه قرارگیرد.

وی به پرونده ربا خواری در استان بوشهر اشاره کرد و با بیان اینکه این پرونده بیش از ۱۰۰ هزار نفر را درگیر خود کرده افزود: اقدام دستگاه قضا با همکاری دستگاه امنیتی سبب شد دامنه مشکلات افراد پرونده رباه خواری در استان بوشهر گسترده‌تر نشود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهرکل بدهی متهمان پرونده رباخواری را یک‌هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال دانست و گفت: پرونده رباخواری کشف شده در یک پروسه زمانی پنج ساله شکل گرفته بود که برخی افراد فرصت طلب، با جوسازی قصد داشتند روند رسیدگی به پرونده را با مشکل روبرو کنند اما دستگاه قضایی با اقتدار مسیر قانونی را ادامه می‌دهد.

وی، با بیان اینکه مصلحت گرایی در دستگاه قضا جایگاهی ندارد افزود: در هیچ شرایطی مصلحت برعدالت ترجیح داده نشود و عدالت در راس امور قرار گیرد.

بحرانی با تاکید بر تقویت نظارت بیشتر بر عملکرد دستگاه قضا در استان بوشهر افزود: برای فراهم شدن آزادی زندانیان پرونده‌های مالی و جرایم غیرعمد با جامع نگری و فرصت سازی اقدام شود تا این افراد به آغوش خانواده بازگردند.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false