کمالوند: ذوب‌آهن بهترین تیم لیگ ایران است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کمالوند: ذوب‌آهن بهترین تیم لیگ ایران است

سرمربی گسترش فولاد تبریز می‌گوید تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان کمتر از برد نیست.

به گزارش "چغادک نیوز"، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بر خود لازم می‌دانم در ابتدای این نشست در گذشت دو نفر از خبرنگاران عزیز را که در سانحه هوایی از دست دادیم تسلیت عرض کنم. بازی امروز بازی بسیار خوب پر برخورد، فیزیکی و دارای موقعیت‌های فراوان بود. هر دو تیم از خود بازی خیلی خوبی ارائه دادند و با توجه به اینکه ذوب آهن میزبان این بازی بود طبیعی است که موقعیت‌ها و درصد مالکیت توپ این تیم بیشتر از تیم ما باشد. البته تیم ما نیز با استفاده از ضد حمله‌ها دفاع ذوب آهن را تحت تاثیر قرار داد و حتی تیم ما صاحب یکی، دو موقعیت خوب گلزنی نیز شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با مصدومیت محمد ابراهیمی تیم ما کمی ضربه خورد اما او را توانستیم تا پایان نیمه اول در بازی نگه داریم. با این حال لازم است از تلاش و جنگندگی و تعصب بازیکنان تیمم تشکر کنم.

کمالوند در ادامه افزود: تیم ذوب آهن بی اغراق بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است. این تیم، فوتبال را بسیار تاکتیکی ارائه می دهد‌. در این جا لازم می دانم به سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که در آن شرایط بسیار سخت ابتدای فصل در کنار سرمربی خود ایستاد و اکنون نیز حاصلش را می‌بیند، تشکر کنم. مطمئن باشید که تیم ذوب آهن مدعی قهرمانی فصل آینده است. در هر صورت کسب نتیجه تساوی مقابل ذوب آهن در شهر اصفهان بسیار خوب است و کمتر از برد نیست.

سرمربی گسترش ادامه داد: سخت ترین کار یک مربی حفظ وضعیت بدنی بازیکنان در تعطیلات است. نگه داشتن فرم بدنی بازیکنان پس از ۲۵ روز تعطیلی که تعطیلات نوروز نیز در آن نهفته بود کار بسیار مشکلی است که کار همه مربیان را سخت می‌کند. با این حال ما امروز شاهد یک بازی با هشت تا ده موقعیت گلزنی بودیم و این یعنی اینکه دو تیم ارائه‌گر یک بازی جذاب بودند.

وی ادامه داد: از زمانی که به این تیم آمده‌ام تمام تلاشم را جهت حفظ این تیم کرده‌ام. امیدواریم که با حفظ تیم گسترش در لیگ شاهد تیم قدرتمندتری در فصل آینده باشیم.

وی در پایان در مورد نداشتن موقعیت‌های خاص گلزنی تیمش گفت: من به نظر خبرنگاران احترام می‌گذارم ولی به هر حال تیم ما در هر بازی در هر نیمه دارای دو موقعیت گلزنی بود و شما می توانید موقعیت‌های تیم ما در برنامه ۹۰ را شاهد باشید.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false