مشاوران ایرانی، کارآمدتر و دقیق تر از مشاوران آمریکا | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مشاوران ایرانی، کارآمدتر و دقیق تر از مشاوران آمریکا

مشاور سابق امنیت ملی عراق تاکید کرد که مشاوران ایرانی با وجود تعداد اندک آنها، کارآمدتر، دقیق تر و انعطاف پذیرتر از مشاوران آمریکا نشان دادند.

به گزارش "چغادک نیوز"، «موفق الربیعی»، مشاور سابق امنیت ملی عراق تصریح کرد: مشاوران ایرانی با وجود تعداد اندک آنها، کارآمدتر، دقیق تر و انعطاف پذیرتر از مشاوران آمریکا نشان دادند و این همان چیزی است که نیروهای امنیتی و بسیح مردمی عراق در نبردهای خود علیه داعش به آن نیاز داشتند.

مشاور سابق امنیت ملی عراق مشاوران آمریکایی ارتش عراق را به شیوه جنگ های سنتی آموزش می دهند، یعنی زمانی که ارتشی رو در روی ارتش دیگر قرار گیرد، اما مشاوران ایرانی دارای مهارت های بیشتر و دقیق تر در جنگ با گروه های تروریستی هستند و دارای شیوه ها و تجهیزات خاصی در این خصوص می باشند و این همان چیزی است که ارتش و نیروهای داوطلب بسیج مردمی عراق در مبارزه با تروریسم و داعش به آن نیازمند است.

الربیعی گفت: مشاوران آمریکایی در آموزش فنون و مهارت های رزمی و جنگی انعطاف ناپذیر نشان دادند، برعکس ایرانی ها که بر این باورند، باید براساس شرایط زمانی و مکانی و جمعیتی و غیره شیوه ها و تجهیزات نظامی جهت مقابله با گروه های تروریستی را تغییر داد.

به گفته وی هم اکنون حدود ۴ هزار مشاور آمریکایی در عراق به سر می برند، درحالی که تعداد ایرانی ها بیش از چند صد نفر نیست.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false