×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵ روز سرنوشت‌ساز روستوف با سردار ایرانی

هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه امروز و فردا با انجام چند دیدار آغاز خواهد شد و روستوف تیم جدید سردار آزمون فردا مهمان اورال خواهد بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، روستوف تیمی که از سه هفته قبل سردار ایرانی را به لیست مردان خود اضافه کرده چاره‌ای جز شکست دادن میزبانش برای رهایی از انتهای جدول ندارد. آزمون در ایستگاه نوزدهم لیگ روسیه با گل دقیقه ۸۷ خود برابر کوبال کراسنودار امید را به اردوی روستوف بازگرداند در شرایطی که تیمش برای ماندن در لیگ برتر ۱۰ دیدار دیگر پیش‌رو دارد.

شکست بی‌سردار در کازان  
روستوف که قصد دارد با سرمربی تازه وارد اما پرافتخارش قربان بردیف ترکمن تبار از سقوط فرار کند، شنبه اول فروردین ماه در غیاب سردار آزمون ۲ بر صفر مغلوب میزبانش روبین‌کازان شد. به واقع در روزی که پورت نیاگین (۸۴) و اوزدویف (۹۲) برای میزبان گل زدند، بردیف در خط حمله آزمون را نداشت. یعنی پیش‌تر در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی یکی از شروط روبین‌کازان برای صدور رضایتنامه سردار جهت انتقال به روستوف این بود که مهاجم آینده‌دار ایرانی مقابل تیم سابقش (هفته ۲۱) حضور پیدا نکند.

۲ بازی ۶ امتیازی
روستوف انتهای جدولی این شانس را دارد که با کسب دو پیروزی پی‌در پی در دو هفته آینده لیگ برتر روسیه خود را چند پله بالا بکشد. سردار و هم‌تیمی‌هایش فردا مهمان اورال تیم ۱۷ امتیازی جدول هستند و پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در خانه میزبان AK یوفا تیم یازدهم جدول خواهند بود که ۱۹ امتیازی است.

می‌توان گفت شاگردان بردیف با توجه به نزدیکی امتیازشان با رقبا در دو ایستگاه ۲۱ و ۲۲ مسابقات می‌توانند -در صورت کسب پیروزی- بیشتر از ۶ امتیاز کسب کنند! متوقف کردن دو رقیب مستقیم در بازی‌های پیش‌رو این شانس را به روستوف می‌دهد که ضمن ۲۰ امتیازی شدن در فکر ۸ بازی باقیمانده فصل باشد.
 

5 روز سرنوشت?ساز روستوف با سردار ایرانی

۵ تیم با جایگاه متزلزل
در نیمه پایینی جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه شرایط به گونه‌ای است که تیم جدید سردار آزمون بتواند چشم به صعود تا رده‌های دهم و یازدهم داشته باشد. در جدول مذکور تیم Ufa طی ۲۰ بازی صاحب ۴ پیروزی و ۷ تساوی شده تا ۱۹ امتیازی باشد. پس از این تیم، اورال حریف فردای روستوف قرار دارد که ۵ پیروزی و ۲ تساوی داشته تا ۱۷ امتیاز بگیرد.
اورال در صورت زانو زدن برابر روستوف در بازی فردا جایگاه دوازدهم جدولش را به احتمال زیاد از دست خواهد داد ضمن اینکه فاصله امتیازش با روستوف به عدد صفر خواهد رسید. قابل توجه اینکه اورال هفته قبل با گل دقیقه ۸۷ جرسون روخاس شیلیایی امکارمپرم را برده بود که ۱۷ امتیازی شد.
تیم سیزدهم جدول تورپیدو مسکو است. والری پتراکوف و شاگردانش اول فروردین ماه در هفته بیستم رقابت‌ها و در شرایطی که روستوف به کازان باخت موفق شدند ۵ بر یک کالارنا را مغلوب کنند. این تیم که حالا ۱۶ امتیازی است در دو بازی پی‌درپی خارج از خانه با آرسنال تولا و لکوموتیو مسکو دیدار خواهد داشت. قابل توجه اینکه آرسنال خود با ۱۴ امتیاز روی پله چهاردهم جدول قرار دارد. با این حساب نتیجه دیدار تورپیدو با آرسنال برای روستوف و همزمان سردار ایرانی هم اهمیت خواهد داشت.

آرسنال با سرمربی ۴۲ ساله خود دیمیتری آلینیچف مثل روستوف ۱۴ امتیازی است و به خاطر تفاضل گل بهتر (۱۸- در مقابل ۲۴-) فعلا چهاردهم است. تولا پس از دیدار با تورپیدو میزبان اسپارتاک مسکو در ایستگاه ۲۲ مسابقات خواهد بود.

و اما تیم پانزدهم جدول امکارم پرم که یک بازی عقب افتاده برابر دینامو مسکو سرشناس دارد. این تیم طی ۱۹ دیدار ۱۴ امتیاز گرفته و مثل آرسنال تولا تفاضل گلش ۱۸- است. شاگردان گاژی گاژیف ۶۹ ساله امروز میزبان روبین‌کازان رده چهارمی هستند و سه‌شنبه مهمان موردو یاسارنک.

 شرایط روستوف و رقبای پایین جدولی‌اش در لیگ برتر روسیه

 

تیم

رتبه

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

Ufa

۱۱

۲۰

۴

۷

۹

۱۶

۲۷

۱۱-

۱۹

اورال

۱۲

۲۰

۵

۲

۱۳

۱۷

۳۰

۱۳-

۱۷

تورپیدومسکو

۱۳

۲۰

۳

۷

۱۰

۱۶

۳۴

۱۸-

۱۶

آرسنال تولا

۱۴

۲۰

۴

۲

۱۴

۱۲

۳۰

۱۸-

۱۴

امکارم پرم

۱۵

۱۹

۳

۵

۱۱

۱۳

۳۱

۱۸-

۱۴

روستوف

۱۶

۲۰

۳

۵

۱۲

۱۷

۴۱

۲۴-

۱۴

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false