×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاظمی: داور ۲ پنالتی ما برابر پرسپولیس را نگرفت

سرمربی راه‌آهن گفت: دو سه موقعیت برای گلزنی داشتیم و دو پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فرهاد کاظمی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی کردن با ۱۰ نفر مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس با توجه به پتانسیلی که داشتیم خوب بود و آن چیزی که مد نظر ما بود در زمین انجام شد.

وی افزود: در نشست خبری روز گذشته اعلام کردم که در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز پنالتی‌های ما گرفته نشد و امروز نیز اتفاق افتاد. من هیچ کاری ندارم و تنها می‌خواهم پنالتی پرسپولیس آنالیز شود پرسپولیس تیم قابل احترامی است و هوادارانش را دوست دارم.

سرمربی تیم راه آهن در باره اینکه در بین دو نیمه به بازیکنانش چه چیزی گفت تصریح کرد: من واقعیت فوتبال را به به بازیکنان در بین دو نیمه گفتم. دستمان باز نبود اما طبق آنالیزی که کرده بودیم از بازیکنان خواسته بودیم که مقابل حمله پرسپولیسی‌ها ایستادگی کنند. ما روی این مسئله کار کرده بودیم. از یکی دو بازیکنی که تعویض کرده بودم توقع بیشتری داشتم.

کاظمی ادامه داد: دو سه موقعیت برای گلزنی داشتیم و دو پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. از کارشناسان داوری می‌خواهم نظر خود را درباره داوری این دیدار اعلام کنند. به اعتقاد من این آمادگی وجود داشت که برای پرسپولیس گرفته شود اما پنالتی ما با خطای بنگر گرفته نشد. خودم در بازبینی مجدد صحنه اول را مشاهده کردم و اعتقاد دارم که آن صحنه پنالتی بود.

وی خاطرنشان کرد: ما از داوری‌ها تمکین می‌کنیم اما هر چقدر به آخر فصل نزدیک می‌شویم باید مراقب داوری‌ها بود تا فوتبال بیش از این آسیب نبیند.

سرمربی راه آهن بار دیگر با اشاره به ۱۰ نفره شدن تیمش در این دیدار عنوان کرد: تاکتیک‌های ما بیش از آغاز این بازی برای ۱۱ نفر بود اما پس از ۱۰ نفره شدن تنها فرصت آن را داشتم که به لحاظ روحی روانی با بازیکنان صحبت کنم. به آنها گفتم شما می‌توانید پرسپولیس را ببرید هرچند ما در این دیدار جنگ برابری نداشتیم و حتی دفاع وسط نداشتیم اما در مجموع نتیجه مطلوبی کسب شد.

کاظمی در ادامه با اشاره به سوال خبرنگاری او درباره رفتنش به سمت مجتبی شیری برای کتک‌زدن این بازیکن سوال پرسیده بود گفت: من از بازیکنم چیزی می‌خواستم که او در زمین انجام نداد و صحبت خصوصی من با بازیکنم به شما ارتباطی ندارد. من از عدم تاکتیک پذیری بازیکنم ناراحت بودم چون برد مقابل پرسپولیس به تیم ما کمک می‌کرد اما علاوه بر ضربه ‌ای که از داور دیدار خوردیم بازیکن تیم خودمان نیز به ما ضربه زد. در صحبتی که با شیری داشتم از او خواستم که تاکتیک پذیرتر باشد و به عنوان یک مربی حق دارم که از بازیکنم ناراحت شوم اما نمی‌توانم مسائل شخصی تیمم و صحبت‌هایم با بازیکنم داشتم را به شما بگویم.

وی با عذرخواهی که خبرنگاری که پیش از کنفرانس با او درگیر شده بود گفت: سوال فنی این است که همکارانتان از من پرسیدند که چگونه با تیم ۱۰ نفره مقابل تیم ۱۱ نفره ایستادیم سوال فنی به این می‌گویند و من باید پاسخگوی آن باشم اما نمی‌توانم مسائل شخصی تیمم را در کنفراسن بگویم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که راه آهن با این وضعیت در لیگ برتر می‌ماند اظهار داشت: چرا که نه، ما روی ۶ بازی آینده مان که ۴ بازی آن مستقیماً با رقیبانمان است حساب باز کرده‌ایم و مطمئنا اگر اشتباهات داوری ما را اذیت نکند از بین ۵ تیمی که در آستانه سقوط هستند خودمان را بالا می‌کشیم.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false