×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعتراض شهروندان چغادکی درپی عدم وجود مرکز درمانی شبانه روزی

شهروندان ولایتمدارچغادکی با تهیه و امضاء یک طوماری خطاب به شورای شهر چغادک نارضایتی خود را در خصوص عدم وجود مرکز درمانی شبانه روزی اعلام داشته وتقاضای رسیدگی به آن موضوع را نمودند.

به گزارش "چغادک نیوز"، با توجه به اینکه در شهر۲۰ هزار نفری چغادک مرکز درمانی شبانه روزی وجود ندارد و مردم این شهر جهت مداوا و انجام امورات درمانی خود می بایست با طی کردن مسافت۱۷ کیلومتری خود را به بوشهر برسانند تا تحت درمان قرار گیرند، جمعی از مردم این شهر با تهیه و امضاء یک طومارخطاب به شورای شهر چغادک نارضایتی خود را اعلام داشته وتقاضای رسیدگی به آن موضوع را اعلام نمودند.

 امام جمعه چغادک نیز با امضای این طومار اعلام داشته است:مراتب فوق مبنی بر نیاز مبرم مردم ولایتمدار چغادک به مرکز درمانی شبانه روزی، البته به صورت دولتی در صورت امکان مورد تائید و گواهی است، همکاری لازم مبذول فرمائید.

رئیس شورای شهر چغادک در این باره در گفتگو با چغادک نیوز گفت: شورای شهر در این خصوص پیگیریهای زیادی را داشته است و در دیداری که سال گذشته در تهران با وزیر بهداشت داشته است این موضوع مطرح شده است و از وزیر درخواست تبدیل مرکز بهداشت چغادک را به مرکز درمانی شبانه روزی نموده ایم.

 علی حسینی اضافه کرد: در این درخواست از وزیرخواسته شده است که این مرکز را به بخش رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه تخصصی و پزشک متخصص مجهزنماید تا بخشی از مشکلات درمانی شهروندان مرتفع شود که بعد از تعطیلات رایزنی های دیگری را در این خصوص تا حصول نتیجه در دستور کار داریم .

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false