کی‌روش: ممنوع‌الخروج شدنم یک شرم است/ رئیس فدراسیون تحسین می‌کند، دبیر کل تضعیف! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کی‌روش: ممنوع‌الخروج شدنم یک شرم است/ رئیس فدراسیون تحسین می‌کند، دبیر کل تضعیف!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: داستان ممنوع‌الخروج شدن من یک شرم داخلی و بین‌المللی بود

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از فارس ؛کارلوس کی‌روش در حال عزیمت به اتریش برای پیوستن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بود، یک ساعت مانده به پرواز در مورد اتفاقات امروز از جمله ممنوع الخروج شدنش به دلیل مشکلات مالیاتی گفت: اطلاع چندانی از این موضوع نباید داشته باشم اما وقتی به عنوان سرمربی تیم ملی‌آمدم تا وظایفم را انجام دهم که از جمله آنها هدایت تیم ملی برای بازی با شیلی و سوئد بود جلوی مرا گرفتند، پس شخص من نباید راجع به این اتفاقات گزارش بدهم و دلایلش را نباید من توضیح بدهم، تنها چیز که باید بگویم این است که این اتفاق ناگوار نباید رخ می دهد. یک اتفاق شرم انگیز داخلی و بین المللی.

وی ادامه داد: این سوء تفاهم مالیاتی در نهایت منتهی شد به ضربه زدن به شخص من در حالی که مسئولیت این موضوع با من نبود و من اشتباهی مرتکب نشده بودم اما در درجه اول تمام اتفاقات در فرودگاه بر سر شخص من افتاد و از بُعد شخصی واقعا برای بنده باعث شرم شد و به من لطمه وارد گشت.

کی روش تاکید کرد: در حال حاضر فقط می خواهم وظایف خود را طبق خواسته کفاشیان برای هدایت تیم ملی در دو بازی آخر بر عهده داشته باشم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا احساس نمی کند که این سناریوی از پیش تعیین شده بود ، گفت: در حال حاضر باید روی کارم در تیم ملی تمرکز داشته باشم. امروز هم ۴ و نیم عصر مطلع شدم به خاطر محبت و همکاری مسئولان مالیاتی ایران این مشکل حل شده است و آنها به من چراغ سبز نشان دادند و من این موضوع را به فدراسیون و کفاشیان اطلاع دادم.

سرمربی پرتغالی خاطر نشان کرد: همان طور که مطلع هستید در حال حاضر هم ساعت ۱۰ دقیقه مانده به ۴ بامداد با پرواز لوفتانزا به اتریش خواهم رفت و به هیچ عنوان با پرواز فردا صبح امارات نمی روم. از جانب تیم ملی نیز می خواهم تشکر کنم از کسانی که کمک کردند تا این مشکل را برطرف کنیم به ویژه مسئولان دارایی و مالیاتی کشور که در جهت رفع این سوء تفاهم تلاش کردند.

وی ادامه داد: راجع به این اتفاق تنها چیزی که می دانم این است که نباید این اتفاق شرم انگیز نه تنها برای بنده و فدراسیون فوتبال،‌بلکه نباید برای تیم ملی ایران هم رقم می خورد. نقطه نظرات نهایی‌ و احساساتم را وقتی با کفاشیان به یک توافق مشترک رسیدیم بیشتر توضیح خواهم داد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا یک مشکل کوچک در خصوص دو بازیکن تیم ملی یعنی جهانبخش و آزمون تا این اندازه بزرگ شد و کار برای او به پایان رسید، گفت: واقعا متوجه سوال شما نمی شوم. در مصاحبه قبلی کاملا صریح و شفاف توضیح دادم.در حال حاضر کفاشیان آمده و اعلام کرده و تصمیمی را گرفته‌ایم که همه از آن مطلع هستند، آن هم در شرایط فعلی تیم ملی.نظرات متفاوت بسیار شفافی اینجا وجود دارد. نقطه نظرات بسیار متفاوت و مخالف همدیگر در حال حاضر در فدراسیون فوتبال وجود دارد که امکان حل آنها نیست.

وی تصریح کرد: این اختلاف نظرات را بنده به وجود نیاورده‌ام. علاقه شخصی من و هدفی که داشتم این نبود، ضمن اینکه علاقه کفاشیان هم این نبود.واقعیت برای همگان به صورت شفاف معلوم است و وقتی کفاشیان و شخص من با این واقعیت مواجه شدیم و به این نتیجه رسیدیم، این تصمیمی که گرفته شد بهترین تصمیم برای آینده فدراسیون فوتبال و این مسئولان اداری جدید که در فدراسیون بر سر کار آمدند، بود. پس وقتی این تصمیم را گرفتیم دیگر صحبتی باقی نمی ماند.

کی روش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه اسدی اعلام کرده است که جدایی کی روش از فدراسیون فوتبال قطعی نیست، آیا این یک چراغ سبز از سوی دبیرکل برای ماندن سرمربی تیم ملی محسوب نمی شود، گفت: این سوال را از اسدی بپرسید و خواهشاً مرا به بازی های فکری کوچک و بزرگ دعوت نکنید. رئیس فدراسیون آقای کفاشیان پس از جلساتی مختلفی که با هم داشتیم این تصمیم را اعلام کرد. در حال حاضر هم تنها باید تمرکز خود را برای دو بازی آینده بگذاریم و وقتی از سوئد برگردم تا تفاهم دوستانه مشترکی که به آن رسیدیم را اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کفاشیان گفته ۹۵ درصد خود شما مایل به رفتن هستید اظهار داشت: من هیچ وقت نگفتم می خواهم بروم و هیچ موقع این درخواست من نبود بلکه اجبار پیدا کردیم تا این تصمیم را بگیریم چرا که دیگر به این روش کار کردن مقدور نیست.

وی افزود: یک روز رئیس شما را تحسین می کند و روز دیگر از سوی دبیرکل مورد تضعیف و انتقاد قرار می گیرید،بنابراین این نوع رهبری فدراسیون نمی تواند به تیم ملی در مسیر موفقیت کمک کند.

کی روش تاکید کرد: آنها مرا مجبور کردند و باعث شدند که به این نتیجه و درک برسم که باید مسیر خروجی را در پیش بگیرم چرا که یک روز به طبقه چهارم رفتم و یک احساسی داشتم و طبقه سوم آمدم و یک احساس متفاوت دیگر برایم بازگو شد،‌یکی از همین روزها نیز به همه طبقات می روم و اظهار و نظرات متفاوتی را خواهم شنید.

وی در مورد اینکه در طبقه اول چه اظهار نظری شنیده است گفت: سوال خوبی پرسیدید، در همه جا روال این است که طبقه اول برای رسانه ها است.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه این روزها در فضای مجازی هواداران تیم ملی از او خواسته اند در تیم ملی بماند، پاسخ داد: از همه حمایت ها ممنون هستم و امیدوارم عذرخواهی قلبی مرا پذیرا باشند.امید من بود که آنها تصمیم گیرنده باشند اما در طبقه سوم نقطه نظرات شفاف برایم بازگو شد و آن این است که شور و شعف هواداران و علاقه آنها هیچ اهمیتی ندارد و این مسئله بود که به من گفت شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر نظر طبقه سوم برای ماندن وی تغییر کند،‌آیا حاضر به ادامه همکاری خواهد بود یا نه، گفت: شب‌بخیر!

انتهای پیام/خ

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false