×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ریز اعتبارات و تخصیصات بودجه سال ۹۳ و ۹۴ چغادک +جدول

رئیس شورای اسلامی شهر چغادک برای اولین بار در تاریخ پیدایش شهر چغادک و در اقدامی قابل تقدیر ریز هزینه کردها و اعتبارات تخصیص یافته دربودجه سال ۹۳ و ۹۴ شورا را جهت اطلاع شهروندان و احترام به آنها شرح داد

 علی حسینی  در گفتگو با "چغادک نیوز"، برای اولین بار در طول تاریخ شهر چغادک آماربودجه سال ۹۳ در شهر چغادک را جهت اطلاع دقیق شهروندان این شهر و احترام به آنها بیان کرد و گفت: کل درآمد سال ۱۳۹۳ در شهر چغادک که از محل درآمد های شهرداری، عوارض عمومی، ارزش افزوده، کمک های دولت و…. حاصل آمده است ۷ میلیاردو ۸۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است .

رئیس شورای اسلامی شهر چغادک با بیان اینکه این مبلغ در سه بخش خدمات اداری، خدمات شهری و عمران هزینه شده است اضافه کرد: در بخش خدمات اداری که شامل تعمیر و خرید ماشین آلات، تاسیسات ساختمان تجهیز شهرداری کمک به ورزش ، فرهنگی و…. می باشد مبلغ ۱ میلیارد و ۱۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: در بخش خدمات شهری  که شامل اجرت و دستمزد، حقوق پرسنل، مزایا، خدمات اداری و… است مبلغ ۱ میلیاردو۴۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده و در بخش عمران نیز که شامل احداث پروژه های عمرانی ، تملک ارازی ، زیر سازی،  جدول کشی، آسافالت و.. می باشد مبلغ ۵میلیاردو ۲۲۶میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است که بیشترین هزینه را به خود اختصاص داده است.

علی حسینی در خصوص اعتبارات استانی که در قالب تملک دارایی اخذ شده است بیان داشت: ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی شهر چغادک بوده است که مبلغ ۳ میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان بابت بدهی پروژه های سال قبل  که شامل مطالبات پیمانکاران در خیابان ملت و امام علی(ع) و.. بوده است پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۸۰۰میلیون تومان اعتبار باقی مانده از تملک دارایی در بخش عمران هزینه شده است که جهت زیرسازی و آسفالت کوچه ها، ساخت یادمان شهداء، ساخت ساختمان آتش نشانی، تکمیل خیابان ملت، تکمیل پارک غدیر، ساخت پارک محله ای و… هزینه شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: بودجه سال ۹۳ که در سال ۹۲ بسته شده بود به مبلغ ۳میلیاردو۸۵۰ میلیون تومان بوده است که متمم آن در سال ۹۳مبلغ ۷ میلیاردو۸۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اخذ شده است.

رئیس شورای شهر چغادک پیرامون بودجه سال ۹۴ گفت: بودجه سال ۹۴ در سه بخش اداری، خدمات شهری و عمران به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بسته شده است و پس از تائید شورا، شهرداری و حسابداری به فرمانداری بوشهر ارسال شده است که درابتدای سال جدید توسط شهرداری وصول خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش اداری مبلغ ۱ میلیاردو ۵۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ، در بخش خدمات شهری ۱ میلیاردو ۹۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در بخش عمران مبلغ ۶ میلیاردو ۴۹۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اختصاص داده شده است که در سال جاری قابل برداشت است.

علی حسینی به ریز برخی از تخصیصات بخش عمران اشاره کرد و گفت: در بخش در بحث تملک املاک در مسیر تردد مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان، دفع آبهای سطحی شهر۵۰۰ میلیون تومان، لایروبی کانال دفع آبهای سطحی ۷۰ میلیون تومان، زیرسازی و جدول کشی و آسفالت کوچه ها ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد:  اجرای موزائیک پیاده رو۱۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، احداث پل روی کانالهای معابر۱۵۰ میلیون تومان، احداث ساختمان آتش نشانی ۱۱۰ میلیون تومان، نگهداری از پارک ها و فضای سبز۱۰۰ میلیون تومان، تکمیل پارک غدیر۱۰۰ میلیون تومان، احداث پارک محله ای در ظلع غربی جنب یادمان شهداء ۲۳۰ میلیون تومان، ساخت ساختمان اداری شهرداری ۱ میلیارد تومان، کارگاه تولیدی مصالح ساختمانی ۱۶۰ میلیون تومان، خرید مینی لودر۱۵۰ میلیون تومان، خرید کامپرسی ۲۰۰ میلیون تومان و… می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ماشین آتش نشانی نیمه سنگین و ماشین حمل زباله نیمه سنگین نیز در سال ۹۴ به شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر توسط سازمان همیاری شهرداریها اختصاص یافته است که ماشین حمل زباله با ۷۰ درصد و ماشین آتش نشانی با ۶۵ درصد مشارکت سازمان همیاری خریداری خواهد شد.

جدول بودجه سال ۹۳  و  94(اعداد به تومان است)

ردیف

درآمد سال ۹۳

بودجه تملک دارایی

بودجه سال ۹۴

بخش ها

۱

۱/۱۱۶/۹۰۰/۰۰۰

 

۱/۵۷۷/۳۰۰/۰۰۰

خدمات

۲

۱/۴۵۷/۳۰۰/۰۰۰

 

۱/۹۲۶/۴۰۰/۰۰۰

خدمات شهری

۳

۵/۲۲۶/۱۰۰/۰۰۰

۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۶/۴۹۶/۳۰۰/۰۰۰

عمران

۴

 

۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰

 

بدهی

جمع

۷/۸۰۰/۳۰۰/۰۰۰

۴/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false