×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانده سپاه فارس:سنگ پرانی به مطهری را محکوم می کنیم

غیب پروربیان گفت: ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم و مردم بصیر و ولایت مدار سناریوی پشت پرده اینگونه اتفاقات را به خوبی می دانند.

به گزارش "چغادک نیوز"، موضع سپاه درباره ماجرای حمله به مطهرییادواره سرداران و یکصد و سی شهید بخش خشت کازرون با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مسولین و مقامات استانی از جمله فرمانده سپاه فجرفارس برگزار گردید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این یادواره اظهار داشت: مردم خشت در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول انقلاب اسلامی ولایت مداری خود را ثابت کردند وی گفت: امروز دشمنان می خواهند اسلام نباشد ولی ناکام بوداند.

 سردار غلامحسین غیب پرور افزود: امروز بیانات رهبرانقلاب حرف امام زمان (عج) است و ما به پیروی از راه شهدا در صف ولایتمداران خواهیم ماند.

غیب پروربیان گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اقیانوس طوفان زده جهانی، ملت مسلمان را با تدابیر هوشمندانه به ساحل نجات هدایت کرده است.

وی با اشاره به قضایای اخیر در رابطه با علی مطهری گفت: ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم و مردم بصیر و ولایت مدار سناریوی پشت پرده اینگونه اتفاقات را به خوبی می دانند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false