حصیری رفت اما مدیرانش همچنان هستند/ چون چادری هستی نمی توانی در مراسم حاضر شوی!! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حصیری رفت اما مدیرانش همچنان هستند/ چون چادری هستی نمی توانی در مراسم حاضر شوی!!

به من گفته اند چون چادر داری و با بقیه که مانتو پوشیده اند همرنگ و هماهنگ نیستی نمیتوانی در این رژه شرکت کنی و بعضی از دوستانم نیز به خاطر اینکه در این مراسم شرکت داده شوند با اکراه و ناراحتی چادر خود را ازسر درآورده اند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از بوشهر ۲۴ ، یکی از دانش آموزان مدارس دخترانه اهرم گفت: در حالی که قرار بود امروز در مراسم رژه دانش آموزی که به منظور آیین اختتامیه بازیهای ورزشی دانش آموزان در مدرسه مان و با حضور مسئولین شهرستانی اعم از آقا و خانم  شرکت کنم به دلیل محجبه بودن و اینکه چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده ام و از درآوردن آن در حضور این مسئولین حذر کرده بودم به بهانه اینکه نمی شود با چادر، کاور مخصوص رژه را پوشید از این مراسم کنار زده شدم.
وی که از دانش آموزان منظم این مدرسه دخترانه است گفت: من به کارهای فرهنگی و پرورشی علاقه دارم و حال به دلیل محجبه بودنم این حق را از من سلب کرده اند.
این دانش آموز مدرسه دخترانه نیز اشاره کرد : به من گفته اند چون چادر داری و با بقیه که مانتو پوشیده اند همرنگ و هماهنگ نیستی نمیتوانی در این رژه شرکت کنی و بعضی از دوستانم نیز به خاطر اینکه در این مراسم شرکت داده شوند با اکراه و ناراحتی چادر خود را ازسر درآورده اند ولی من به هیچ عنوان حاضر به این کار نشدم و آخرت خود را با دنیا عوض نکردم  و تنها خشنودی و لبخند آقا امام زمان (عج) برایم مهم است.
وی که از اقدام مربیان خود بسیار ناراحت بود بیان کرد:من هم در تمرینات هم حضور داشتم  و دوست داشتم مانند سایر همکلاسی هایم در این مراسم شرکت کنم ولی  وقتی که با ممانعت مربی خود روبرو شدم گفتم: آقایان را برای خود نامحرم می بینم، چه در کوچه و خیابان و چه اینکه ایشان از مسئولین باشند و به هیچ وجه چادرم را که از کودکی و با شناخت کامل و معرفت برگزیده ام از سرم بیرون نمی آورم.
این دانش آموز که حضرت زینب (س) را الگوی خود معرفی کرد گفت: از کودکی و در تمامی منبر های روضه به ما گفته اند: که حضرت زینب با چادر در جوار برادرش در صحرای کربلا حاضر و به مبارزه در راه احیای دین جدش حاضر شد و حضرت امام حسین(ع) نیز برای برپایی امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و حال چه شده که در یک مرکز فرهنگی و به بهانه نامناسب بودن کاور رژه، و یا اینکه " کاور به چادر نمی آید" منکر ها تبدیل به معروف شده و  معروف ها رنگ باخته اند.
این در حالی اتاق افتاده است که چندی پیش در یکی از مدارس شهر بوشهر نیز چفیه را که نماد ایثار، شهادت و ولایت مداری است از گردن دانش آموزان کشیده بودند.
لازم به ذکر است که  امام خامنه ای چندی پیش در دیدار با  ورزشکاران مدال آور از بانویی که در المپیک با چادر روی سکوی اهدای مدال قرار گرفته بود تشکر کرد و حال این اقدام مربی مدرسه اهرم در کشور جمهوری اسلامی ایران  جای بسی تاسف دارد.
 مسئولین محترم فرهنگی با چادر هم میشود رژه رفت کافیست نگاهی به عکسها و فیلمهای رژه بانوان محجبه در ایران بیندازید.

به گزارش " بوشهر ۲۴ "، این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این نیز در یکی از مدارس بوشهر، در برخوردی تحقیر آمیز چفیه از دوش دانش آموزش بسیجی کشیده و چفیه انداختن را نقض قانون دانسته بودند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false