×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زمان انتشار کلید آزمون دکتری ۹۴ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتشار سوالات آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ و کلید سوالات این آزمون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتشار سوالات آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ و کلید سوالات این آزمون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، سازمان سنجش در این اطلاعیه اعلام کرده سوالات آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۸/۱۲/۹۳ بر روی سایت سازمان به آدرس: www.sanjesh.orgقرار خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعیه کلید اولیه سوالات آزمون نیز از روز دوشنبه ۲۵/۱۲/۹۳ بر روی سایت قرار می ­گیرد و داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از روز سه شنبه ۲۶/۱۲/۹۳ لغایت جمعه ۲۹/۱۲/۹۳ منحصراً از طریق «سیستم پاسخگویی الکترونیکی» به سازمان ارسال کنند.

در این اطلاعیه به داوطلبان توصیه شده که انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تأیید این سازمان نیست. سازمان سنجش همچنین به داوطلبان توصیه شده که برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان مراجعه نمایند.

به گزارش آنا، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ صبح جمعه ۱۵ اسفندماه با حضور ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین ماه ۹۴ منتشر می شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false