اعزام بیش از هزار بسیجی شهرستان بوشهر به راهیان نور | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعزام بیش از هزار بسیجی شهرستان بوشهر به راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: امسال بیش از هزار بسیجی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"،  عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور سپاه شهرستان بوشهر ضمن اعلام این خبر، افزود: بدون شک حرکتهای فرهنگی در قالب اردو های راهیان نور از برترین، بهترین و تاثیرگذارترین حرکت‌های فرهنگی در طول چند سال اخیر درکشور ما است.
دشتی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و این کار عظیم فرهنگی را که کار سخت و سنگینی است به خوبی اجرا کنیم، بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها برای کمک به این حرکت عظیم فرهنگی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارد در حد شعار مانده‌اند.
وی ادامه داد: نیاز است این حرکت فرهنگی با ظرافت و هنرمندی اجرا شده و تمام هنر ما در این مسیر این باشد که آبرو، وقت و هستی خود را بگذاریم تا راه شهدا ادامه پیدا کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: حرکت‌های فرهنگی با این هجم و گستردگی از عهده هرکسی برنمی‌آید و اگر سپاه و بسیج این حرکت فرهنگی را انجام ندهند هیچ کس انجام نمی‌دهد.
دشتی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تهاجمی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است، اضافه کرد: امسال بیش از هزار بسیجی از شهرستان بوشهر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه اعزامها ۳ روزه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اعزام در دو مرحله و در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اسفند مرحله اول و ۲۹ اسفندماه ۹۳  تا ۲ فروردین ۹۴ مرحله دوم اعزام انجام می شود.
دشتی از اعزام ۲۴۳ نفر از بسیجیان حلقه‌های صالحین به مناطق عملیاتی جنوب نیز خبر داد و گفت: برای اینکه برنامه‌ها به خوبی پیش رود ثب‌ نامه صورت گرفته و افراد همگی بیمه شده‌اند.
وی انجام فعالیت‌های فرهنگی با کیفیت در این اردوها را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: برای هر اتوبوس یک نفر راوی و یک روحانی برای پاسخگویی به مسائل دینی و اعتقادی و انتقال دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به افراد شرکت‌کننده در این اردوها در نظر گرفته شده است.

 منبع:فارس

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false