×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اشتغال مهمترین خواسته مردم در جنوب استان بوشهر است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال مهمترین خواسته مردم در جنوب استان بوشهر است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر جمعه در نشست با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی به منظور توسعه منطقه ویژه پارس صورت گرفته است و شاهد کار و تلاش جهادی در این منطقه هستیم.

وی اضافه کرد: اشتغال مهمترین خواسته مردم در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر است که در این راستا پیگیری‌های بسیار زیادی داشته‌ایم تا شرایط مناسبی برای اشتغال مردم این منطقه فراهم شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه آموزش‌های مناسب برای بهبود وضعیت اشتغال تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین برنامه‌ها برای ایجاد اشتغال، توانمندسازی متقاضیان کار است.

وی خواستار طراحی و تدوین سر فصل‌های مورد نیاز صنعت در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شد و ادامه داد: باید نیازهای صنعت به خوبی شناسایی شود و آموزش‌های نیروی انسانی در این بخش ارائه شود.

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ورود صنعت به هر منطقه باعث می‌شود تا برخی از فرصت‌های شغلی ساکنان آن منطقه تغییر کرده و یا از بین برود و به تبع توسعه صنعتی، فرصت‌های بسیاری نیز پیش رو قرار می‌دهد که باید از آنها استفاده کنیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: از صنعت نفت و سازمان فنی و حرفه ای انتظار داریم که زمینه اشتغال کارجویان را فراهم سازند و امیدواریم با ارائه آموزش‌های مناسب شاهد تاثیرگذاری باشیم.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false