×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خواهر خواندگی بوشهر با یکی از شهرهای روسیه بررسی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خواهر خواندگی بوشهر با یکی از شهرهای روسیه بررسی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح‌الله حقیقی عصر چهارشنبه در نشست با سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های مختلف دارد و زمینه برای ایجاد روابط اقتصادی استان بوشهر با دیگر کشورها فراهم است.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان بوشهر در بخش‌های تجاری و اقتصادی، بیان داشت: این ظرفیت‌ها می‌تواند مورد توجه فعالان اقتصادی و بازرگانی روسیه قرار بگیرد و امیدواریم این ظرفیت‌ها به خوبی در روسیه معرفی شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: کشورهای ایران و روسیه دارای مواضع مشترکی در بخش‌های مختلف هستند و در راستای تأمین منافع دو کشور مناسبات می‌تواند افزایش یابدد.

حقیقی در ارتباط با پیشنهادی که سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با خواهر خواندگی بوشهر با یکی از شهرهای روسیه مطرح کرده بود نیز خاطرنشان ساخت: این موضوع به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان بوشهر فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه ارتباطات تجاری آن با سایر کشورها به ویژه کشور روسیه فراهم کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر می‌توان به ظرفیت‌های بخش کشاورزی، آبزی‌پروری و همچنین برخورداری از بنادر فعال اشاره کرد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false