×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اسد: غرب اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارد

رئیس‌جمهور سوریه با اشاره به تصمیم آمریکا به آموزش ۵ هزار شورشی، تصریح کرد غربی‌ها هیچ اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از «سانا»، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه اظهار داشت نظام جهانی که سازمان ملل متحد و شورای امنیت نماینده آن هستند، بایستی مشکلات را حل، از حاکمیت کشورها دفاع و از بروز جنگ جلوگیری کنند، در انجام ماموریت خود ناکام مانده است. در حال حاضر ما با سازمان مللی مواجه هستیم که در حمایت از شهروندان کشورها از جمله در سوریه، لیبی، یمن و دیگر کشورها شکست خورده است.
 
بشار اسد که این سخنان را چهارشنبه شب در مصاحبه با تلویزیون دولتی پرتغال (آر تی پی) ایراد می‌کرد، افزود معارضان میانه‌رو صرفا توهم است. کسانی که عرصه تروریسم در سوریه جولان می‌دهد، به طور اساسی یا «داعش» است، یا «النصره» و یا برخی گروه‌های مسلح کوچک.
 
رئیس‌جمهور سوریه خاطرنشان کرد مقامات غربی اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارند، به دلیل آنکه آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند ۵ هزار شورشی را آموزش خواهند داد. این مصداق دیگری بر حمایت آنها از تروریست‌ها است.
 
وی تأکید کرد نمی‌توان گفت سوریه شکست خورده است؛ چرا که ملت آن یکپارچه و متحد از دولت و ارتش کشور حمایت و با تروریسم مبارزه می‌کنند. همچنانکه نهادهای حکومتی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و حتی در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها نیز حقوق افراد پرداخت و واکسیناسیون کودکان به خوبی انجام می‎‌شود.
 
اسد تصریح کرد راه‌حل بحران سوریه سیاسی است و طرف دیگر (مذاکره) در ژنو از سوی غرب انتخاب شده بود.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false