×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانداردیر: توجه به وضعیت دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد ضروریست

فرماندارشهرستان دیر دراستان بوشهرگفت: توجه به وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)ضروری است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمزه اعتماد روز سه شنبه به همراه مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) در بازدیدی از دبستان نصر روستای تنگ خوش شهرستان دیر افزود: فعالیت های فرهنگی کمیته امداد وحمایت دانش آموزان بویِژه در مناطق محروم کشور حرکتی ارزشمند در راستای تعلیم و تربیت جامعه است.

فرمانداردیرافزود: ساخت دبستان دوکلاسه برای این روستا در دست اقدام می باشدکه امیدواریم سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان دیر هم گفت: این دبستان تعداد چهار دانش آموز دارد که سه نفرآن زیرپوشش کمیته امداد و یک نفر نیز زیرپوشش اداره بهزیستی است.

محمدپورسالم افزود: هم اکنون یکهزار و ۲۴۰دانش آموز و دانشجو در شهرستان دیر از خدمات حمایتی این نهاد مقدس بهره مند می باشند.

وی گفت: کمیته امداد این شهرستان در زمینه خدمات پرورشی،تحصیلی،مشاوره ای و اردوها با کمک افراد خیر و نیکوکار خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده است که در این زمینه ها یک میلیاردریال هزینه شده است.

دراین بازدید، از سوی فرماندار و مدیرکمیته امداد امام (ره) به محمدحسین و خدیجه میرزایی، رسول و منصور پاریابی از دانش آموزان دبستان نصر روستای تنگ خوش که هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قراردارند،هدایایی تقدیم شد.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false