×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سفرهای نوروزی بچه پولدارها

تعطیلات نوروزی فرصت خوبی را برای تفریح، استراحت و قدری فراغت از کار برای افراد شاغل فراهم می‌کند و زمان مناسبی برای دور هم جمع شدن خانواده‌هایی است که در طول سال مشغله‌هایشان امکان با هم بودن آنها را به هم نمی‌دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای تعطیلات نوروزی خود برنامه‌ریزی مشخصی دارند و ایده‌آل اغلب خانوارها رفتن به سفری حداقل دو سه روزه به مقصد شهر‌هایی از جمله شمال کشور، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد و غیره است که همین هم برای خیلی‌ها در حد یک رویاست. چه اینکه حقوق‌های کارگری و کارمندی با مخارج سرسام‌آور شب عید، کفاف سفر داخلی خانواده‌ای چهارنفره را هم نمی‌دهد.

در این میان قشری از جامعه هم هستند که محدودیتی در انتخاب سفرهای نوروزی خود ندارند و پشتوانه مالی آنها باعث می‌شود در برنامه‌ریزی برای نوروزشان محاسبات ریزی انجام ندهند. این‌ها کسانی هستند که توانایی مالی رفتن به سفرهای داخلی لوکس مثل تور کیش ۳میلیون تومانی یا گران‌قیمت ترین تورهای خارجی مثل برزیل ۷۰ میلیونی را هم دارند.

در این گزارش به بررسی گران قیمت‌ترین تورهای خارجی نوروز ۹۴ پرداخته شده است.

۱٫ یک آژانس مسافرتی در پایتخت برای تور ۱۰ روزه برزیل در تعطیلات نوروز قیمت ۲۰ هزار دلار معادل ۷۰ میلیون تومان را تعیین کرده است. این سفر شامل اقامت در هتل‌های ۵ستاره سائوپائولو، ریودوژانیرو و بازدید از آبشار ایگواسو است. البته این آژانس مسافرتی می‌گوید که برای اجرای این تور باید حداقل ۱۵ نفر ثبت‌نام کنند و هنوز این نصاب حاصل نشده است.

۲٫ تور ۱۶ روزه به مقصد مکزیک و کوبا دیگر انتخابی است که افراد مرفه می‌توانند برای تعطیلات نوروزشان داشته باشند. قیمت این تور ۲۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

۳٫ سفر ۱۳ روزه به کره و ژاپن می‌تواند انتخاب دیگری برای نوروز ۹۴ باشد. یک آژانس مسافرتی قیمت این تور را ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

۴٫ آژانس مسافرتی دیگری برای تور ۱۴روزه استرالیا قیمت ۱۸ میلیون تومان را تعیین کرده است.

۵٫ یک آژانس مسافرتی برای نوروز ۹۴ سفر ۲۵ روزه به ۱۰ کشور اروپایی را در نظر گرفته است. این تور که شامل سفر به ایتالیا، فرانسه، یونان، سوییس، هلند، آلمان، چکسلواکی، اتریش، مجارستان و بلژیک است، ۱۵ شب اقامت در هتل سه ستاره، ۸شب اقامت در هتل ۴ستاره و یک شب اقامت در کشتی مسافرتی را برای مسافرانش پیش‌بینی کرده و قیمت تور را نیز ۱۷ میلیون تومان تعیین کرده است.

۶٫ سفر ۱۴ روزه به اسپانیا و پرتغال شامل اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره نیز حدود ۱۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

۷٫ مسافران نوروزی که پشتوانه مالی کافی دارند امکان انتخاب سفرهای متفاوت‌ و هیجان انگیزتری را هم دارند. به همین منظور تور ۱۲ روزه آفریقای جنوبی با اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ژوهانسبورگ، کیپ تاون و سان سیتی، ۱۴٫۵ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

۸٫ سفر ۸ روزه به جزیره بالی اندونزی هم توسط یک آژانس مسافرتی ۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

۹٫ سفر ۱۰ روزه به ویتنام شامل اقامت در هتل‌های ۵ستاره این کشور هم از سوی یک آژانس مسافرتی ۱۳٫۵ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

۱۰٫ یک آژانس مسافرتی دیگر نیز سفر ۹روزه به کنیا، نایروبی و پارک ملی ماسایی مارا را هم ۱۳ میلیون تومان در نظر گرفته است.

۱۱٫ آژانس مسافرتی دیگری برای مشتریان خود تور ۱۶ روزه به تایلند، لائوس و کامبوج را با اقامت در اقامت‌گاه‌های محلی لوکس به قیمت ۱۳ میلیون تومان پیش بینی کرده است.

۱۲٫ جزیره موریس هم می‌تواند انتخاب متفاوت دیگری برای مسافران پولدار نوروزی باشد. قیمت تور ۸ روزه به این جزیره -که در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده- شامل اقامت در هتل ۵ستاره فوق تاپ ۱۱٫۵ میلیون تومان تعیین شده است.

این افراد همچنین امکان انتخاب تور ۷ روزه مالدیو به قیمت ۹ میلیون تومان، تور ۸ روزه هند به قیمت ۸ میلیون تومان، تور ۹ روزه دور چین به قیمت ۷٫۵ میلیون تومان و تورهایی به قیمت دو تا ۵ میلیون تومان به مقصد امارات و ترکیه را نیز دارند.

منبع: پارسینه

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false