×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ظریف: غرب به منظقه تروریست صادر می کند

وزیر خارجه کشورمان نگرانی ایران نسبت به پدیده صدور تروریست‌ها از کشورهای غربی به منطقه خلیج فارس را اعلام داشته و ضرورت مبارزه ریشه‌ای و بدون تبعیض با تروریسم و افراط گرایی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان ظهر امروز با «زید رعد حسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی ایران برای تقویت گفت‌وگوها و همکاری‌ها بین ایران و کمیساریا، نگرانی شدید ایران نسبت به اسلام هراسی و رشد فزاینده آن در غرب را به وی اعلام کرد.

وی همچنین نگرانی ایران نسبت به پدیده صدور تروریست‌ها از کشورهای غربی به منطقه خلیج فارس، ضرورت مبارزه ریشه‌ای و بدون تبعیض با تروریسم و افراط گرایی را مورد تأکید قرار داد.تقبیح بکارگیری استانداردهای دوگانه توسط غربی‌ها و سوء استفاده از موضوع آزادی بیان و اهانت به مقدسات از موضوعات دیگری بود که ظریف در این دیدار به آن اشاره کرد.

در این دیدار همچنین کمیسر عالی حقوق بشر برای افزایش گفت‌وگوها و همکاری‌ها بین دو طرف اعلام آمادگی کرد و از تلاش‌هایی که می‌تواند موجب ارتقاء وضعیت حقوق بشر شود، استقبال کرد.
 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false