×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
یادواره ۱۱۹ شهید دانش‌آموز بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی بوشهر از برگزاری یادواره ۱۱۹ شهید دانش‌آموز این شهرستان در هفته فرهنگی بوشهر خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سجاد شیخیانی ظهر امروز در نشست اعضاء ستاد یادواره ۱۱۹ شهید دانش‌آموز شهرستان با امام جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی مناسب برای بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و تسلای دل خانواده‌های شهدا است.

شیخیانی بیان کرد: شهدای ایران اسلامی حاصل تربیت در مکتب اسلام، امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) هستند، در دوران دفاع مقدس وقایعی از سوی شهدا و رزمندگان ما رقم خورد که با منطق عقلی قابل هضم نیست بلکه تنها با قدرت عشق به خدا و ائمه اطهار(ع) حاصل می‎شد.

وی ادامه داد: امید است همه ما و دانش‌آموزان راه نورانی که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند با تلاش و کوشش آن را ادامه داده و این صراط مستقیم را به خوبی طی کنیم.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر از برگزاری یادواره ۱۱۹ شهید دانش‌آموز این شهرستان در هفته بوشهر خبر داد و گفت: این یادواره روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه با حضور خانواده‌های شهدای دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

شیخیانی اظهار کرد: از ۱۱۹ شهید دانش‌آموز در شهرستان بوشهر، پدر و مادر ۸۶ شهید در قید حیات هستند که در یادواره شهدای دانش‌آموزی از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به‌ اینکه از ۱۱۹ شهید ۸ شهید مفقودالاثر هستند، تصریح کرد: خردسال‌ترین شهید دانش‌آموزی شهرستان بوشهر شهید محمود بازگشا بوده که ۱۳ ساله است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با بیان اینکه پیش از این یادواره، یادواره شهدای مدارس بوشهر نیز برگزار شده، اضافه کرد: جشنواره فرهنگی – ‌ورزشی همکلاسی ‌آسمانی را نیز ویژه دانش‌آموزان بوشهری برگزار کرده‌ایم.

شیخیانی ضمن تقدیر از همکاری ادارات در برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، بنیاد شهید، شهرداری و شورای شهر ما را در برگزاری این یادواره کمک و یاری می‌کنند.
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false