×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کمیته ایثارگری در استانداری بوشهر تشکیل می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهرگفت: درراستای پیگیری مطالبات و ارایه خدمات مطلوب تر به جامعه ایثارگری کمیته ای با همین عنوان دراستانداری بوشهر تا پایان امسال تشکیل و برای تحقق برنامه های جامعه هدف برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح الله حقیقی روزیکشنبه درنشست تجلیل ازنخبگان و سرآمدان علمی شاهد وایثارگراستان بوشهرافزود:نیروی انسانی کارامد مهمترین سرمایه هرکشوری محسوب می شود و ایثارگران نیز نخبگان واقعی جامعه هستند که توجه به امورآنها ضروری است .

وی یادآورشد:استفاده بهینه از ظرفیت نخبگانی جامعه ایثارگری بستر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: همانطور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس از کیان نظام دفاع کردند در شرایط کنونی نیز این قشر باید با ارتقای سطح دانش تخصصی خود در رشته های مختلف زمینه خودکفایی، بالندگی و رشد کشور را فراهم کنند.

حقیقی گفت: موفقیت های کنونی کشورمدیون از خود گذشتگی شهدا ،ایثارگران و خانواده های آنهاست و ادامه راه شهدا نیز در مقطع کنونی تلاش برای پیشرفت و توسعه پایداراست.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان بوشهر نیز گفت : با برنامه ریزی مناسب وانجام امورعلمی ،فرهنگی و اخلاقی باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و نهادینه شود.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: درشهریورماه امسال نخبگان قرآنی جامعه ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند ودراین جلسه نیز دومین تجلیل از نخبگان علمی انجام می شود و تا پایان امسال به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا از نخبگان عرصه هنری تجلیل خواهد شد .

معاون فرهنگی واموراجتماعی بنیاد شهید وامورایثارگران استان بوشهر نیز گفت: دفتر بنیاد امورنخبگان از سال ۸۴ در معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید این استان آغاز به کار کرد و هم اینک ۲۰۰ نخبه در این جامعه هدف شناسایی و جذب شده اند .

محمد حسین مقدس افزود: ۶۴۰ دانش آموز طرح شاهد از فرزندان جامعه ایثارگران تحت حمایت این بنیاد قرار دارند که ازاین شمار ۳۳۰ نفر از ممتازان در مقاطع مختلف تحصیلی هستند .

وی یادآورشد: همچنین دوهزار و۷۱۹ دانشجوی جامعه شاهد و ایثارگراستان بوشهر مشغول به تحصیل دردانشگاه ها هستند و بیش از ۵۰۰ نفر ازاین شمار دانشجویان با معدل های بالا هستند.

مقدس اظهار کرد: امسال ۱۵ اختراع ،۲۵۰ مقاله علمی،پژوهشی و ۱۰ تالیف توسط اعضای نخبگان جامعه ایثارگران استان بوشهر دراین بنیاد به ثبت رسید.

وی ادامه داد:۱۳ نفرازنخبگان شاهد و ایثارگر استان بوشهردارای مقام های اول تا سوم در مسابقات قرآنی کشور هستند.

دراین نشست از۴۴ نخبه وسرآمد علمی شامل شش نفر نخبه و ۳۸ دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی جامعه شاهد و ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false