×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هزار ویژه‌برنامه ایام فاطمیه در استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: هزار ویژه‌برنامه ایام فاطمیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، نوشاد نوشادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش‌های اهالی رسانه استان بوشهر برای پوشش برنامه‌های چهارمین نشست سراسری شورای هیئت‌های مذهبی کشور در بوشهر، اظهار داشت: این نشست دستاوردهای بسیار مهمی برای استان داشت.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، خاطرنشان ساخت: بیشتر تمرکز ما بر روی برنامه‌های فاطمیه مربوط به ایام فاطمیه دوم است و برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از برگزاری بیش از یک‌هزار ویژه برنامه طی ایام فاطمیه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با همکاری همه هیئت‌های مذهبی استان شاهد برگزاری برنامه‌های با کیفیتی در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری مراسمات ایام فاطمیه صورت گرفته است و در این راستا امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

نوشادی ادامه داد: تالارها و رستوران‌هایی که مراسمات مختلف را برگزار می‌کنند در ایام فاطمیه باید به احترام این ایام از برگزاری مراسمات جشن و شادی خود داری کنند و در صورت برگزاری اینگونه برنامه‌ها، با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از همه بخشداری‌ها و شهرداری‌ها هم خواسته‌ایم که در ایام فاطمیه به ویژه ایام فاطمیه دوم که از چهارم فرودین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود نسبت به سیاه‌پوش کردن خیابان‌ها و معابر در شهرها و روستاهای استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند./مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false