×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانده سپاه دشتستان: بسیج برای رفع معضلات جامعه طرح ها مختلفی دارد

فرمانده سپاه دشتستان گفت: بسیج با همه گستردگی ها و ماموریت ها معضلات جامعه را رصد می کند و دراین راستا طرح های مختلفی برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت جامعه دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، نعمت الله غلامپور روز یکشنبه در نشست با بسیج اقشار افزود: سپاه اقشاری دارد که با توجه به توان هر شهرستان اقشار بسیج در آن شکل می گیرد و در جهت رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی هر قشری بر اساس ماموریت خود خدمت می کند.

وی بر برنامه ریزی مسئولین و دستگاه های متولی در احیاء و عرضه پوشش های اسلامی در جامعه و در میان عرضه کنندگان پوشاک و ترویج سبک زندگی اسلامی در شهرستان تاکید کرد.

وی همچنین بر تشکیل یک کارگروه ویژه در حوزه آموزش و پرورش برای ارتقاء دروس پرورشی و تربیتی با همکاری مسئولین آموزش و پرورش نیز تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیزاظهار داشت: یکی از معضلات جامعه ما بدحجابی است که نیاز است با ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی این معضل حل شود.

عادل دهدشتی اضافه کرد: استفاده از جوانان وتشکل های مردم نهاد در رفع معضلات فرهنگی و ترویج ارزشهای دینی و مذهبی در جامعه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای متولی فرهنگی باید با طرح و برنامه های فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false