×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عرضه نرم افزار سه بعدی بازدید مناطق «راهیان نور»

توسط آن می توان به طور مجازی در مناطق عملیاتی حضور یافت

به گزارش "چغادک نیوز"، نرم افزار«ملک آسمان» نخستین سفرمجازی سه بعدی به مناطق عملیاتی بوده که توسط آن می توان به طور مجازی در مناطق عملیاتی حضور یافت و با قابلیت چرخش ۳۶۰  درجه به بررسی و مشاهده محیط پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت، احسان شادمانی از طراحی و تولید نخستین نرم افزار بازدید مجازی مناطق عملیاتی جنوب کشور به صورت "پانوراما" با نام «مٌلک آسمان» خبر داد.
 

عرضه نرم افزار سه بعدی بازدید مناطق ?راهیان نور?
 

وی با اشاره به ویژگی های این نرم افزار گفت: نرم افزار«ملک آسمان» نخستین سفرمجازی سه بعدی به مناطق عملیاتی بوده که توسط آن می توان به طور مجازی در مناطق عملیاتی حضور یافت و با قابلیت چرخش ۳۶۰  درجه به بررسی و مشاهده محیط پرداخت.

شادمانی در ادامه اظهار داشت: تولید بیش از ۱۵۰ صحنه پانوراما از مناطقی همچون دوکوهه، فکه، طلاییه، اروندکنار، هویزه، چزابه، آبادان، جزیره مینو، شلمچه، شرهانی و …. و همچنین استفاده از ۲۰۰۰ ساعت فیلم و مستند و ۴۰ ساعت روایتگری از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد.

عرضه نرم افزار سه بعدی بازدید مناطق ?راهیان نور?

این فعال فرهنگی افزود: نرم افزار تولید شده می تواند مکمل خوبی برای زائرین راهیان نور باشد. حتی مشتاقانی که بنا به دلایل مختلف توفیق زیارت جبهه های جنوب را پیدا نکردند می توانند با استفاده از این نرم افزار در حال و هوای این مکان مقدس قرار بگیرند.
وی در خصوص استقبال کاروان ها و زائرین از انتشار چنین محصول فرهنگی گفت: در روزهای گذشته شاهد استقبال خوبی از طرف کاروان ها برای تهیه این نرم افزار بوده ایم و با اعلام رضایت عمومی از طرف مجموعه های فرهنگی خودجوش مواجه شده ایم.
عضو تیم تولید این نرم افزار در خصوص مراحل تولید آن گفت: این اثر در ۴ فاز تصویربرداری، پژوهش، برنامه نویسی و گرافیکی صورت پذیرفته است.
گفتنی است نرم افزار مٌلک آسمان توسط جمعی از اعضای سایتِ جامع عاشورا در موسسه فرهنگی رسانه ای صف تولید شده است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار می توانند با شماره های ۰۹۱۹۱۰۰۴۷۲۱ و ۰۹۱۲۶۵۴۰۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

مشرق

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false