خارک میزبان سلسله‌برنامه‌های قرآنی حجت‌الاسلام قرائتی می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خارک میزبان سلسله‌برنامه‌های قرآنی حجت‌الاسلام قرائتی می‌شود

بخشدار ویژه خارک گفت: خارک میزبان سلسله‌ برنامه‌های قرآنی حجت‌الاسلام قرائتی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، عسکر زارعی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه درس هایی از قرآن در جزیره خارک اظهار داشت: جزیره خارک دارای یک موقعیت ویژه حساس و ممتازی در ایران عزیز اسلامی است.

وی با بیان اینکه خارک نقش بارزی در اقتصاد و امنیت ملی ما ایفاد می‌کند، اضافه کرد: خارک به لحاظ موقعیت استراتژیک و استقرار صنایع و شرکت‌ها و بحث صدور نفت به بازار جهانی و ارز آوری که در بخش مختلف برای نظام دارد، از یک ویژگی خاصی برخودار است.

بخشدار ویژه خارک اضافه کرد: مقرر شده است که در تاریخ ۱۶ ماه جاری حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برای اجرای برنامه درس هایی از قرآن در جزیره خارک حضور یابد.

وی با بیان اینکه حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی یک ظرفیتی بسیار بالا و مناسب برای نظام و انقلاب است، اذعان داشت: در روزهای آینده اهالی جزیره مقاوم خارک از این ظرفیت بالا نهایت استفاده را خواهد کرد.

زارعی با بیان اینکه برنامه‌های قرائتی، کارکرد تربیتی، دینی، اخلاقی و آموزشی دارد، افزود: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌های پنج‌گانه این مراسم نظارت کامل و دقیق برای ساماندهی و برگزاری منظم این مجموعه برنامه در خارک تشکیل و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: جزیره مقاوم خارک در ۱۶ اسفند ماه سال جاری میزبان مفسر برجسته علوم قرآنی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خواهد بود.

زارعی بیان داشت: قرار است این مجموعه تلویزیونی در ۱۲ جلسه ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش درسال ۹۴ انجام شود.

بخشدار ویژه خارک گفت: محل اجرای جلسات قرآنی محوطه سالن شهید تندگویان یا تالار صدف خواهد بود.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false