×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کسب رتبه برتر تجربه‌نگاری استانی توسط سپاه شهرستان بوشهر

مسئول سازمان دانش و پزوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر رتبه برتر تجربه‌نگاری را در استان کسب کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،عیسی داوریان صبح امروز در کارگاه آموزشی تجربه‌نگاری ضمن اعلام این خبر، افزود: کارگاه‌های آموزشی تجربه‌نگاری با هدف آشناسازی و توانمندسازی کارکنان سپاه، در زمینه نوشتن صحیح و دقیق تجربیات و انتقال این تجربیات برای نسل آینده این سازمان برگزار می‌شود.

 داوریان با اشاره به‌اینکه ثبت و انتقال این تجربیات می‌تواند در پیشبرد اهداف سپاه کمک شایانی نماید، تاکید کرد: آمادگی علمی و تجربه کافی بدنه سپاه چراغ راه آیندگان جهت پویایی این نهاد مقدس است.
وی گفت: برای تبدیل دانش ضمنی به دانش قابل دسترس و مدیریت دانش در سازمان، سیاست‌های متنوع و ساختارهای مختلفی ایجاد شده است.

مسئول سازمان دانش و پزوهش سپاه امام صادق(ع) ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان بوشهر در خصوص پیشرفت در زمینه تجربه نگاری، اظهار کرد: سپاه شهرستان بوشهر در جمع نواحی استان رتبه برتر تجربه‌نگاری کسب کرده است.

داوریان با بیان اینکه ناحیه بوشهر ۱۰۴ تجربه‌نگاری را در سال ۹۳ ثبت کرده است، تصریح کرد: سپاه امام صادق(ع) سال گذشته در این زمینه رتبه برتر کشوری در بین سپاه‌های استانی کسب کرده است.
وی با اشاره به‌اینکه بیش از ۶۵۰ تجربه‌نگاری را در سپاه امام صادق(ع) ثبت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آنچه در طی این چند سال در عرصه تجربه در سپاه امام صادق(ع) بدست آورده‌ایم ثمره زحمات و تلاشهای همکاران می‌باشد./فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false