×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لاریجانی: مجلس روی گرانی حساس است

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس و نمایندگان روی گرانی کالا و خدمات حساس‌ است و در شرایط فعلی تا آنجا که ممکن است از طرق دیگر مشکلات کمبود منابع را جبران می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی لاریجانی در حاشیه نمایشگاه چشم سوم که به منظور انعکاس محرومیت‌ها و توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران گفت: ما اواخر بررسی لایحه بودجه هستیم و بخش درآمدی نیز به اتمام رسیده و در بخش هزینه‌ای نیز یک چهارم آن انجام شده و امیدوارم ظرف چند روز آینده بررسی‌ها به اتمام برسد و مواردی که مراعا مانده بود نیز تعیین تکلیف شود و اگر همت‌ها قوی باشد فکر می‌کنم تا پایان هفته‌ی جاری و یا نهایتا روزهای ابتدایی هفته آینده بررسی بودجه به اتمام برسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی از صحبت‌ها در مورد گران کردن ارقام مختلف توسط مجلس در جریان لایحه بودجه تاکید کرد نایب رئیس و نمایندگان به گرانی اقلام مختلف حساس‌اند. اما بعضی از مواردی که تغییرات مختصری قیمتی داشته بر اساس لایحه دولت در مجلس تصویب شده اما در کل این مراقبت هست تا یک جهشی در قیمت‌ها ایجاد نشود و به نوعی قیمت‌ها کنترل شود و البته مشکلاتی نیز در زمینه‌ی کاهش قیمت نفت برای کشور وجود آوریم که تلاش می‌کنیم از طریق مالیات‌ها جبران شود.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false