سفر رئیس‌دفتر بازرسی رهبری به آذربایجان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سفر رئیس‌دفتر بازرسی رهبری به آذربایجان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر مشاور و رئیس‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سعید شبستری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه یازدهم اسفند در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور ۴۷۰ نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم از ششم اسفند در تبریز آغاز شده و تا یازدهم اسفند ادامه دارد، افزود: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم روز دوشنبه یازدهم اسفند با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه و سخنرانی در این مسابقات برگزار می‌شود.

شبستری خاطرنشان کرد: شورای اداری استان آذربایجان شرقی نیز در روز دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دیدار با آیت الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام ناطق‌نوری به استان است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با طلاب و روحانیت معظم استان آذربایجان شرقی در تبریز از دیگر برنامه‌های  سفر حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری به استان آذربایجان‌شرقی است.

شبستری گفت: با حضور مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چندین پروژه عمرانی در  استان آذربایجان‌شرقی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز از ششم اسفند با حضور ۴۷۰ نخبه قرآنی در حال برگزاری است که از این تعداد ۲۵۰ شرکت کننده برادر و ۲۲۰ شرکت کننده خواهر هستند که پس از انجام یک هزار و ۹۲۰ مسابقه در ۳۸۱ شهرستان و ۲۸۰ مسابقه استانی در ۳۱ استان به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافته‌اند.

نفرات برتر هر رشته به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی که اواخر رجب و اوایل شعبان در سال ۹۴ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری بزرگسالان قرآن کریم از ششم تا یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود که مسابقات برادران در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی و خواهران در مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز درحال برگزاری است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false