×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۴ پروژه ورزشی استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۲۴ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، احمد بهروزیان‌فرد عصر یکشنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی روستای باغک جنوبی تنگستان اظهار داشت: از این تعداد ۱۷ پروژه آن افتتاح و هفت مورد آن کلنگ زنی می‌شود که ۷۰درصد پروژه‌های قابل کلنگ زنی در حال حاضر آماده است.

وی بیان داشت: پروژه سالن ورزشی باغک جنوبی از سال ۹۰ تا پایان شهریور ۹۳ کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سه ماهه اخیر با تامین اعتبار به سرعت آماده بهره برداری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اعتبار این پروژه ۱۴ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال است که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

بهروزیان فرد ابراز داشت: این سالن ورزشی، یک‌هزار و ۴۱ مترمربع مساحت دارد ضمن اینکه دارای قسمت جانبی یک طبقه با ۱۵۴ مترمربع و سرایداری با ۶۱ متر مربع مساحت است.

وی افزود: در اجرای این طرح، دیوارکشی، محوطه سازی، احداث شبکه آبرسانی و برقرسانی، احداث همه تاسیسات برقی و مکانیکی، کف پوش و کولر دو تکه لحاظ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از وجود شش سالن نیمه کاره و یک استخر سرپوشیده در تنگستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار به موقع، این سالن ها تکمیل شوند.

وی سرانه شاخص ورزشی تنگستان نسبت به سایر شهرستان ها را خوب ارزیابی کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false