نماینده مردم دیر: آمریکا تاثیرپذیرازلابی های صهیونیست هاست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نماینده مردم دیر: آمریکا تاثیرپذیرازلابی های صهیونیست هاست

نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکرات هسته ای ایران با توان و اقتدار مذاکرات را ادامه می دهد و آمریکا تاثیرپذیری از لابی های صهیونیست ها دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا،حجت الاسلام «موسی احمدی» شامگاه یکشنبه درگفت وگو با ایرنا در دیرافزود: اوباما به این نتیجه رسیده که خیلی تسلیم نگاه تند لابی ها و صهیونیست ها نباشد و سعی در متقاعد کردن کنگره در بحث عدم اجرای تحریم علیه ایران دارد.

وی اظهارداشت: ایران اسلامی آمادگی کامل دارد که با تعامل،تفاهم و همکاری مذاکرات هسته ای را ادامه دهد و زیر بار زیادی خواهی آمریکا نخواهد رفت.

نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر در اجرای مذاکرات و تعیین زمان های متعدد برای مذاکره سیاسی نیست و ایران براساس چارچوب های که رهبرمعظم انقلاب تعیین کرده است ، تیم مذاکره کننده ، مذاکره می کند.

وی در رابطه با دستاورد مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ افزود: بزرگ ترین دستاورد این مذاکرات خلع سلاح آمریکاست که ایران به دنیا اعلام کرده که اهل تعامل و گفت وگواست و براساس چارچوب نظام مذاکره را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: اکنون ایران الگوی مناسبی برای جهان اسلام است و نامه رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی به نفع ایران اسلامی شد که دولت مردان ایران اهل گفت وگو هستند و اکنون با نامه رهبری بیداری اسلامی در حال گسترش است.

وی گفت: در سفری که به کشور سوریه،لبنان و عراق داشتیم نگاه اجماع وجود داشت که نتیجه مذاکرات تاثیر بسیاربالایی در تفاهم بین المللی ایجادمی کند.

نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را بسیار کارساز دانست و گفت: شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دل دشمنان ناامیدی و در دل دوستان انقلاب امیدورای ایجاد می کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false