۷۰ درصد اعتبارات بنیاد شهید بوشهر تخصیص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۷۰ درصد اعتبارات بنیاد شهید بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: امسال ۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی بنیاد شهید استان بوشهر مصوب شده است که تاکنون ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری عصر امروز در آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این استان ۵۳ شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت: استان بوشهر در دوران حوادث پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸ شهید، ۲۸ جانباز و ۷ آزاده سیاسی تقدیم نظام کرده است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و رهبری با بصیریت سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد تصریح کرد: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی به سبب اتحاد و وحدت مردم و وجود رهبری آگاه و الهی بود.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر نقش مهم شهید ابوتراب عاشوری در روشنگری و بصیرت افزایی مردم بوشهر مهم دانست و گفت: در نماز عید فطر سال ۱۳۵۷ شهید عاشوری با سخنرانی آتشین خود حرکت و موجی عظیم در استان بوشهر علیه رژیم ستم‌شاهی براه انداخت که نقش مهمی در حضور مردم استان بوشهر در عرصه انقلاب بود.

تشکری با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهم خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشان داده‌اند بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با آگاهی و بصیرت کامل آماده‌تر از همیشه آماده جان‌نثاری از حریم ولایت است و هرگز اجازه نخواهند داد این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

وی غبارروبی گلزارهای شهدا، نصب تصاویر شهدا در مرکز شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مسئولان استان و تجلیل از خانواده شهدای انقلاب از برنامه‌هایی است که توسط بنیاد شهید استان در این ایام اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه ۱۷ گلزار شهدا در استان بوشهردر دهه فجر ساماندهی و افتتاح شده است افزود: امسال ۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی بنیاد شهید استان بوشهر مصوب شده است که تاکنون ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false