×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی جزیره شیف بوشهر تخصیص یافت

فرماندار بوشهر گفت: جزیره شیف با ۱۲ هکتار دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه صید و صیادی و آبزی‌پروری دارد که برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون عمرانی ۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان استان بوشهر و اهالی جزیره شیف با بیان اینکه جزیره شیف دارای ۱۲ هکتار مساحت است اظهار داشت: در این جزیره امکانات مهم زیر بنایی در حوزه‌های آموزشی، عمرانی اجرا شده که این طرح‌های توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شغل بیشتر مردم جزیره شیف صیادی است تصریح کرد: برای ساخت اسکله صیادی جزیره شیف ۹ میلیارد ریال مصوب شده است که با ابلاغ ان بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به ساخت سالن ورزشی در جزیره شیف افزود: برای ساخت این سالن ورزشی که عملیات اجرایی آن  بهمن سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود ۵۰ درصد پیشرفت داشت که با تخصیص اعتبارات لازم ۵۰ درصد باقی مانده در مدت ۴ ماه اجرایی و تکمیل شد.

ابراهیمی با اشاره به تخصیص اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های جزیره شیف گفت: ۲۵ میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های عمرانی از جمله راهسازی، برقرسانی، آبرسانی و راههای دسترسی تخصیص یافته است.

وی، با اشاره به اینکه اعتبارات روستاهای شهرستان بوشهر در توسعه زیرساخت‌ها افزایش یافته است بیان کرد: امسال ۳۲ پروژه به ارزش ۴۰۵ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی در شهرستان بوشهر افتتاح شده است.

فرماندار بوشهر با اشاره به طرح‌های افتتاحی در روستاهای بوشهر گفت: ۲۲ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح شده است که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های این مناطق داشته است.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false