×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح جامع معلولان برای برطرف کردن مشکلات آنان اجرایی شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای سلامی گفت: طرح جامع معلولان که در رفع مشکلات معلولان جامعه اثر بخش است باید اجرایی شود تا این قشر جامعه به نیازهای خود دست یابند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم ،عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست با مدیرعامل وکارکنان موسسه باران مهرلیان بوشهر اظهار داشت: اینکه ما به کسانی که نا امید از زندگی هستند امید به زندگی دهیم کار بسیار بزرگی است و آثار فرهنگی و اجتماعی بسیار بالایی دارد.

وی، با بیان اینکه کار برای معلولان احساس رضایتی را درون انسان ایجاد می‌کند، تصریح کرد: معلولان، به حق، مصداق بارز حکمت و رحمت پروردگارهستند که چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته شده است ولی به رحمت درهای بی‌شمار دیگری به توانمندی شان باز شده است .

وی معلولان را نعمت‌های خداوند بر روی زمین برشمرد و بیان کرد: کسانی که به این افراد خدمت می‌کنند همه بهشتی، و در پیشگاه خداوند قرب و منزلت دارند.

جمیری افزود: افرادی که در خدمت جامعه معلولان هستند از خانواده خود گذشتند تا بتوانند به این افراد خدمات ارائه دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای پیگیری مسائل و مشکلات این موسسه در مرکز کشور با مسئولان ذی‌ربط اعلام کرد.

وی با تاکید براین نکته که طرح جامع معلولان مصوب شده است افزود: طرح جامع معلولان که در فع مشکلات معلولان جامعه اثر بخش است باید اجرایی شود تا این قشر جامعه به نیازهای خود دست یابند.

جمیری در این نشست مسائل و مشکلات را با مسئولان ذیربط پیگیری، و از آنها خواست تا تمام توان خود را برای همکاری و برطرف کردن نیازهای این موسسه به عمل آورند.

در این دیدار نیز مدیر عامل موسسه باران مهر لیان بوشهر به بیان مسائل مشکلات این موسسه پرداخت و گفت: این موسسه با مشارکت سازمان‌ها و مردم خیر در راستای حل معلولان تلاش می‌کند.

احمد شمس، تقاضای تهیه و تولید البسه کار سازمان‌ها و نهادها و مدارس توسط این موسسه، درخواست اختصاص زمین برای ساخت مجموعه اداری، آموزشی ودرمانی را ازجمله خواسته‌های معلولان دانست.

وی حل مشکل اشتغال معلولان در سطح استان بوشهر، موضوع بازنشستگی معلولان ، عدم رعایت حال معلولان در ساخت و سازها و مسیر تردد آنان در ساختمانها و عدم توجه به کانون جامع حمایت از معلولان و مشکل حمل و نقل آنها، درخواست متخصص فیزیوتراپی و کاردرمانی و گفتار درمانی برای ارائه خدمات رایگان به اعضای این موسسه از دیگر مسائل و مشکلات و خواسته‌های معلولان دانست.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false