"بیمه اجتماعی فراگیر" چیست؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
"بیمه اجتماعی فراگیر" چیست؟

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظارت وزیر کار در حال تدوین "بسته بیمه اجتماعی" هستند تا همه مردم برای آینده خود پس انداز مطمئنی داشته باشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، دکتر محمدرضا رستمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، با اشاره به در دست اقدام بودن تدوین "بسته بیمه اجتماعی" برای آینده مردم گفت: ایجاد امنیت روانی و تضمین زندگی بهتر در آینده برای آحاد جامعه به ویژه روستائیان و عشایر از اولویت‌های دولت است و حالا پس از گسترش بیمه درمان، نوبت به گسترش بیمه اجتماعی است.

وی ادامه داد: باکوشش‌های صورت گرفته تا کنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند که بنا به بررسی‌های صورت گرفته، بیش از شش میلیون خانواده واجد شرایط دریافت خدمات بیمه اجتماعی هستند.

رستمی افزود: بیمه اجتماعی تضمین کننده زندگی فرد و خانواده وی در آینده است، افراد با قدرت خریدهای متفاوت باید بتوانند از این حق برخوردار باشند تا به دور از سیاستهای صدقه‌ای یک زندگی همراه با عزت وکرامت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نظارت وزیرکار در حال تدوین "بسته بیمه اجتماعی" هستند تا همه مردم برای آینده خود پس انداز مطمئنی داشته باشند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همچنین تاکید کرد: با موفقیت‌های اخیر دولت در اعطای هشت میلیون دفترچه بیمه درمانی می‌توانیم درگام بعدی "بیمه اجتماعی" را فراگیر کنیم و این صندوق آمادگی لازم را برای گسترش آن دارد و این ماموریتی است که وزیرکار به صندوق محول کرده و تاکید دارد که بیمه اجتماعی باید فراگیر شود.

 

منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false